واکنش شورای رقابت درباره حدس ها نسبت به افزایش قیمت خودرو

به گزارش جعبه مهر، مدیر روابط عمومی شورای رقابت با انتقاد از اینکه براساس دستورالعمل قیمت گذاری خودرو به هیچ عنوان قرار نیست هر سه ماه یک بار قیمت خودرو افزایش پیدا کند، گفت: اولویت امروز شورای رقابت مشخص تکلیف قیمت محصولات تازه است.

واکنش شورای رقابت درباره حدس ها نسبت به افزایش قیمت خودرو

به گزارش خبرنگاران، سپهر دادجوی توکلی در خصوص بعضی اظهارنظرها مبنی بر بررسی افزایش قیمت خودرو در شورای رقابت، اظهار کرد: هنوز هیچ نامه و فهرست قیمتی از سوی سازمان حمایت به این بخش ارسال نشده و به نوعی بررسی قیمت خودرو در روند کار کارشناسی قرار گرفته است.

وی با انتقاد از اینکه براساس دستورالعمل قیمت گذاری خودرو به هیچ عنوان قرار نیست هر سه ماه یک بار قیمت خودرو افزایش پیدا کند، گفت: براساس این دستورالعمل شورای رقابت موظف است تا رصد بازار و روند فراوری و توزیع خودرو را مورد بررسی قرار دهد و در این مسیر بررسی قیمتی انواع محصولات نیز انجام می گردد اما این امر به این معنا نیست که هر سه ماه یکبار قیمت خودرو افزایش پیدا می نماید.

مدیر روابط عمومی شورای رقابت، توضیح داد: اولویت امروز شورای رقابت معین تکلیف قیمت محصولات تازه است.

وی با بیان اینکه بعضی حدس ها در خصوص تصمیمات شورای رقابت برای قیمت خودرو آنهم بدون اطلاع فقط بازار خودرو را ملتهب خواهد نمود که این موضوع مصرف کنندگان را دچار مشکل می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11382

به "واکنش شورای رقابت درباره حدس ها نسبت به افزایش قیمت خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شورای رقابت درباره حدس ها نسبت به افزایش قیمت خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید