واکنش طباطبائی به شائبه قطع همکاری اسپانسر فدراسیون بسکتبال

به گزارش جعبه مهر، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: هیچ ناراحتی میان ما و اسپانسر وجود ندارد، اسپانسر فدراسیون تنها درخواست دارد که بر اساس بندهای قراداد، مدت زمان این همکاری 6 ماه تا یک سال افزایش یابد.

واکنش طباطبائی به شائبه قطع همکاری اسپانسر فدراسیون بسکتبال

رامین طباطبایی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص شائبه های ناراحتی اسپانسر فدراسیون بسکتبال به دلیل تعطیلی زود هنگام لیگ، اظهار کرد: واقعیت این است که درخواست اسپانسر فدراسیون برخلاف بندهای قرارداد نیست و آنها براساس بند موجود در قرارداد تقاضا نموده اند که طول و مدت زمان این قرارداد شش تا یک سال افزایش یابد. ان شاءالله این موضوع هم با تعاملی که فدراسیون خواهد داشت قابل حل است و مطمئن باشید ناراحتی میان ما و اسپانسر وجود ندارد.

او گفت: اسپانسر ما از فدراسیون جدا نمی گردد و تنها باید برای حفظ حق و حقوق دو طرف جلسه ای را برگزار کنیم. به هرحال اسپانسر ما خصوصا برای مرحله پلی آف لیگ و بازی های تدارکی تیم ملی جهت حضور در المپیک برنامه داشت که پیک و حساس ترین دوره برنامه های ما بود، بنابراین بهتر است با تعاملی که انجام می گردد حقی از کسی ضایع نگردد.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره دیر اعلام شدن خبر کناره گیری مسعود عماری از سمت دبیری فدراسیون بسکتبال به دلیل بازنشستگی، شرح داد: با توجه به این که او نمی توانست بیش از این در خدمت فدراسیون باشد، اعلام آمادگی خود جهت بازنشستگی را سال گذشته اعلام نموده بود و قرار بود تا خاتمه اسفندماه سال 1398 حکم او صادر گردد، اما به دلیل مسائلی که در وزارت پیش آمد ابلاغ حکم او به برج دو سال جاری موکول شد. به همین دلیل ما نمی توانستیم اعلام کنیم که او بازنشسته و کنار رفته است. منتظر ماندیم تا وزارت ورزش نظر نهایی خود را اعلام کند و نهایتا حکم او روز گذشته به فدراسیون بسکتبال رسید. کوشش زیادی نموده بودیم تا او را بیش از این در اختیار داشته باشیم، اما متاسفانه این امکان وجود ندارد.

وی در خصوص انتخاب جایگزین مسعود عماری شرح داد: با چند نفر که از خانواده بسکتبال هستند صحبت های اولیه را داشته ام تا بتوانند در صورت امکان به بسکتبال یاری نمایند. احتمالا تا هفته آینده و یا نهایتا دو هفته بعد جایگزین آقای عماری به عنوان دبیر فدراسیون معین می گردد. قطعا افرادی که در نظر داریم از خانواده بسکتبال بوده و سعی ما بر این است که فرایند فعالیت های فدراسیون حتی سریع تر از قبل باشد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال، آیا فدراسیون برای معین تاریخ برگزاری لیگ جلسه ای با باشگاه ها خواهد داشت، توضیح داد: به هر حال ما تاریخ هایی را پیشنهاد داده ایم که قطعی نیست، فدراسیون قطعا با مدیران عامل تیم ها جلسه ای خواهد داشت تا نقطه نظرات آنها را کسب کند. باید تصمیمی بگیریم که هم حق و حقوق فدراسیون را حفظ کند، هم حق و حقوق باشگاه ها حفظ گردد و بازیکنان متضرر نشوند.

او ادامه داد: باشگاه ها حق دارند برای آماده سازی و جابجایی خود زمان کافی را داشته باشند، پس برای این که تاریخ نهایی اعلام گردد جلسه مشترکی با مسئولان تیم ها خواهیم داشت. این که گفته ایم شهریورماه لیگ شروع می گردد پیشنهادی است که ارائه داده ایم، اما باید آنالیز گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6348

به "واکنش طباطبائی به شائبه قطع همکاری اسپانسر فدراسیون بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش طباطبائی به شائبه قطع همکاری اسپانسر فدراسیون بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید