وست آیلند مونترال صاحب مرکز تحویل پاسپورت شد

به گزارش جعبه مهر، پس از هفته ها تاخیر در دفاتر کبک، ساکنان مونترال حالا می توانند گذرنامه هایشان را در مرکز خدمات Pointe-Claire Canada در وست آیلند تحویل بگیرند.

وست آیلند مونترال صاحب مرکز تحویل پاسپورت شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، وزیر کار و توسعه اجتماعی کشور، روز دوشنبه اعلام نمود که پنج مرکز دیگر خدمات کانادا، ارائه خدمات پاسپورت را آغاز خواهند کرد.

تحویل استاندارد اکنون در مرکز خدمات Fairview Pointe-Claire در دسترس است، اما خدمات فوری در دفاتر منطقه مونترال برای کسانی که به پاسپورت احتیاج دارند در کمتر از 10 روز کاری ارائه می گردد.

مراکز دیگری هم در کانادا، از جمله در منطقه کلانشهر تورنتو (Whitby و Brampton)، کلگری، آلبرتا و ریچموند، بریتیش کلمبیا راه اندازی شده اند.

این مراکز برای کاهش صف ها و معطلی های مردم راه اندازی شده اند.

در ماه ژوئن، حدود 150 نفر هر روز ساعت ها در Guy-Favreau Complex مونترال صف می کشیدند تا پاسپورت های خود را تحویل بگیرند و برخی از آن ها در طول شب نزدیک مرکز چادر می زدند تا پروازهایشان را از دست ندهند.

از ماه آوریل، مرکز خدمات کانادا بیش از 600 هزار گذرنامه تازه صادر نموده است که احتمالاً نتیجه کاهش محدودیت های COVID-19 و تقاضای مجدد برای سفرهای هوایی است.

تقاضا برای پاسپورت های تازه همچنان در سرتاسر کانادا زیاد است و کارمندان مجبور به ساعت ها اضافه کاری بوده اند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11200

به "وست آیلند مونترال صاحب مرکز تحویل پاسپورت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وست آیلند مونترال صاحب مرکز تحویل پاسپورت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید