معرفی تعدادی از بهترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا

به گزارش جعبه مهر، در سراسر دنیا شهرهایی بوده که هر ساله مهاجران بسیار زیادی را جذب خود می نمایند. فردی که تصمیم به مهاجرت می گیرد، باید خود را برای مقابله با یکسری سختی ها آماده کند، چرا که مهاجرت علاوه بر اینکه شما را به زندگی بی نظیر نزدیکتر خواهد نمود، همانقدر هم می تواند مشکلاتی را برایتان به همراه داشته باشد. با ما در مقاله بهترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا همراه شوید تا شما را باتعدادی از محبوب ترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا برایتان مفید خواهد بود.

معرفی تعدادی از بهترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا

فهرست مطالب

شهرهای مناسب آلمانشهرهای مناسب کاناداشهرهای مناسب آمریکاشهرهای مناسب استرالیاسایر شهرهای محبوب مهاجران

شهرهای مناسب آلمان

یکی از کشورهای اروپایی که مهاجرت به آن بسیار صورت می گیرد، آلمان است و شهرهایی همچون برلین و فرانکفورت از پرمتقاضی ترین شهرهایش بشمار می آیند. به عنوان مثال، در فرانکفورت چیزی حدود 750 هزار نفر زندگی نموده که بیش از 50 درصدشان را مهاجران تشکیل داده اند. در برلین افراد زیادی با نژاد و فرهنگ های گوناگون زندگی نموده و بیشتر مهاجرانش اهل سوریه، ترکیه و لهستان هستند.

بیشتر بخوانیدراهنمای مهاجرت به آلمان | دریافت ویزای آلمان و اقامت در این کشور

شهرهای مناسب کانادا

یکی از مشهورترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا، مونترال بوده که چیزی حدود 23 درصد از جمعیت کلش را اتباع خارجی به خود اختصاص داده اند. در مونترال مردم به زبان فرانسوی سخن می گویند و حتی در مراکز اداری و دانشگاه ها هم زبان فرانسه استفاده می گردد. تورنتو در قیاس با شهرهای دیگر کانادا از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ساکنانش معمولا درآمد بسیار بالایی دارند. یکی از مزیت های اقامت در این شهر این است که در نقاط مختلفش مغازه هایی وجود دارند که بر روی تابلوی آنها خط فارسی مشاهده می گردد. تعداد ایرانی هایی که در این مورد از بهترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا زندگی می نمایند، بسیار زیاد است. ونکوور هم از نظر شلوغی لقب سومین شهر عظیم کانادا را از آن خویش نموده است.

بیشتر بخوانیدراهنمای سفر به کانادا | برای سفر به کانادا آماده شوید

شهرهای مناسب آمریکا

در آمریکا افراد زیادی با زبان و نژادهای گوناگون وجود داشته و امروزه این کشور از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا بشمار می آید. شیکاگو در ایالت ایلینوی قرار گرفته و برای مهاجران می تواند یکی از بهترین مقصدها باشد. بطور کلی، چیزی حدود 1.6 میلیون نفر یعنی چیزی بیش از 50 درصد جمعیت این مورد از محبوب ترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا را اتباع خارجی تشکیل داده اند. سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا قرار گرفته و زندگی در آن برای مهاجران ممکن است کمی سخت باشد، چرا که هزینه زندگی و مخارج بسیار بالاست. بیشتر از 35 درصد از مردم این شهر را اتباع خارجی تشکیل داده اند.

شهرهای مناسب استرالیا

سیدنی یکی از بهترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا بوده و با اینکه وسعت بسیار زیادی دارد، اما افراد بسیار کمی در آن زندگی می نمایند. به همین علت، دولت برنامه هایی را برای پذیرش مهاجران متخصص از نقاط مختلف دنیا فراهم نموده است. بیشتر مهاجرانی که به سیدنی سفر نموده اند، اهل ایرلند، بریتانیا و چین هستند.

بیشتر بخوانیدگام به گام شرایط مهاجرت به استرالیا

سایر شهرهای محبوب مهاجران

علاوه بر این شهرها، موارد دیگری هم وجود دارند که می توانند گزینه بسیار مناسبی برای مهاجرت باشند مانند زوریخ، وین، آمستردام، اوکلند، لندن، استکهلم، مالمو، پاریس و لیون.

در ادامه بخوانیدبهترین کشورها برای مهاجرت کدامند؟

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9387

به "معرفی تعدادی از بهترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از بهترین شهرهای مهاجر پذیر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید