وقوع رگبار رعد و برق در بعضی استان های کشور

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش نسبی دما در استان های واقع در نوار شمالی کشور از رگبار رعدوبرق و وزش باد شدید موقت طی سه روز آینده در بعضی استان های کشور اطلاع داد.

وقوع رگبار رعد و برق در بعضی استان های کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بعضی نقاط استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: این شرایط امروز (4 شهریورماه) در خراسان جنوبی و فردا و پنج شنبه (5 و 6 شهریور) در جنوب استان یزد نیز پیش بینی می گردد.

ضیاییان افزود: امروز (4 شهریورماه) در استان های ساحلی خزر بارندگی و در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روزهای شنبه و یکشنبه (8 و 9 شهریور) هفته آینده نیز در ارتفاعات شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی می گردد، اعلام کرد: از چهارشنبه تا آدینه (5 تا 7 شهریورماه) افزایش نسبی دما در استان های واقع در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

به گفته وی، نواحی مرکزی و شرق خلیج فارس طی دو روز آینده و شرق دریای عمان طی پنج روز آینده مواج خواهد بود.

ضیاییان در خاتمه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (5 شهریور) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد و روز پنج شنبه (6 مرداد) صاف گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7225

به "وقوع رگبار رعد و برق در بعضی استان های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع رگبار رعد و برق در بعضی استان های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید