ویندوز نو نصب نموده اید و حوصله نصب یک به یک برنامه های ضروری و محبوب را ندارید؟ از Ninite و ویژگی های محشرش بهره ببرید

به گزارش جعبه مهر، هیچ حواستان هست که در طی همین یک دهه و نیم اخیر، چقدر ضروریات و علاق ما متفاوت شده؟ یک زمانی بیشتر اخبار فناوری حول و حوش ویندوز و برنامه های رنگارنگ آن می گشت.

ویندوز نو نصب نموده اید و حوصله نصب یک به یک برنامه های ضروری و محبوب را ندارید؟ از Ninite و ویژگی های محشرش بهره ببرید

اما الان اخبار موبایل و اپلیکیشن های اندروید و iOS و وب اپ ها به کلی اخبار ویندوز و برنامه های سنتی را محو نموده اند.

یک زمانی که ما اینقدر سرمان با شبکه های اجتماعی گرم نشده بود و وقت آزادمان بیشتر بود، وسواس نصب ویندوز داشتیم. گاهی اصلا بدون هیچ علتی، ویندوز تازهی را به صروت فرش نصب می کردیم و نسخه تازه برنامه ها را یکی یکی داخلش نصب می کردیم.

خیلی وقت ها جز تغییرات ظاهری و پوسته برنامه های چیز نصیبمان نمی شد، اما ما از کار خودمان راضی بودیم و آنقدر این ویندوز نصب کردن ما زیاد بود که اگر یادتان باشد، پسورد نصب ویندوزها، مثلا ویندوز ایکس پی را از بر بودیم.

الان دیگر حتی خوره های فناوری خیلی کمتر از پیش ویندوز نصب می نمایند و راستش مقدار استفاده از ویندوز و مقدار نصب برنامه آنقدر کم شده که میانه عمر بدون مشکل ویندوزها بیشتر از قبل شده. البته تغییرات ویندوز و سخت افزارها هم در این موثر بوده اند.

اما به هر علت ممکن است مجبور شویم که ویندوز را به صورت فرش نصب کنیم. در این موارد معمولا سرگیجه می گیریم و مراحل نصب ویندوز و درایورها و انتقال اطلاعات قدیمی مثل فایل های ضروری و اطلاعات مرورگها، واقعا وقت گیر و جان ،رسا هستند.

در این میان کلی هم باید وقت بگذاریم تا برنامه های محبوب و ضروری را یک به یک دانلود کنیم و نصب کنیم.

اما اگر می خواهید این مرحله آخر را میانبر بزنید و خیلی سریع تر انجام بدهید، باید بگویم که سایت جالبی برای آن وجود دارد که اسمش Ninite است.

بهتر است این سایت را جایی بوک مارک کنید. این سایت تعدادی زیادی از برنامه های ضروری را در کتگوری های مختلف، گرد آورده. شما کافی است که برنامه های مورد نظرتان را تیک بزنید و بعد سایت Ninite می آید و فایل نصاب همه موارد تیک زده شده را به شما می دهد.

فایل را دانلود می کنید و برنامه نصاب، خودش همه برنامه ها را برایتان نصب می نماید.

البته آنهایی هم که از مک استفاده می نمایند از سایت macapps.link استفاده نمایند.

Ninite ویژگی های خوب دارد. مثلا بعد از صنب و اجرای آن شما لازم نیست که دیگر کادرهای تایید نصب و آپشن ها را تیک بزنید. همه برنامه های در یک محل پیش فرض برای شما نصب می شوند. خبری هم از نصب برنامه های جانبی پیشنهادی و تولبارهای مزاحم نیست. خودش می آید و نسخه 64 بیتی برنامه ها را برای سیستم های 64 بیتی نصب می نماید. همه کارها را هم در بک گراند انجام می دهد.

Ninite خودش نسخه تازه برنامه ها را نصب می نماید و از ری بوت شدن های غیرضروری پیشگیری می نماید. همه برنامه ها هم از سایت اصلی برنامه های برای شما دانلود می شوند.

استفاده از Ninite به یک علت دیگر هم خوب است. بسیاری از ماها اصلا با نسخه های رایگان و کارای برنامه های پولی آشنا نیستیم و بی جهت برنامه های کرک شده را از روی DVDهای برنامه نصب می کنیم.

اما وقتی از Ninite استفاده می کنید خودش می آید و یادتان می اندازد که تا وقتی HandBrake است چرا دنبال برنامه های پولی مبدل دیگری هستی یا Foxit Reader یا برنامه خوب LibreOffice را نصب کن.

این طوری کار برایتان خیلی ساده می گردد و به علاوه وقتی دوستتان سیستم شما را ببیند، متوجه می گردد که با شخص حرفه ای تری روبرو است که برنامه های خوب را می شناسد و بی جهت کامپیوترش را با برنامه های سنگین پولی پر و سنگین ننموده!

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10790

به "ویندوز نو نصب نموده اید و حوصله نصب یک به یک برنامه های ضروری و محبوب را ندارید؟ از Ninite و ویژگی های محشرش بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویندوز نو نصب نموده اید و حوصله نصب یک به یک برنامه های ضروری و محبوب را ندارید؟ از Ninite و ویژگی های محشرش بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید