پخش فیلم تئاتر پنجره ای رو به آسمان امیر دژاکام در فضای مجازی

به گزارش جعبه مهر، هفته جاری 4 فیلم تئاتر از جمله پنجره ای رو به آسمان امیر دژاکام به وسیله فضای مجازی برای علاقه مندان به تئاتر پخش می گردد.

پخش فیلم تئاتر پنجره ای رو به آسمان امیر دژاکام در فضای مجازی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پخش فیلم تئاتر های نمایش نِت در هفته سوم خرداد و از یکشنبه هجدهم تا آدینه بیست و سوم با 4 فیلم تئاتر جدید در خدمت مخاطبان و علاقمندان این هنر نمایشی خواهد بود که جدول پخش این آثار به توضیح ذیل است:

1- یکشنبه 18 خرداد از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر اسکرین شات به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان

این نمایش که در شهریور سال 98 در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است، تصمیم به پخش اینترنتی این اثر در سایت نمایش نت را دارد.

خلاصه: دو خانواده که پدرانشان با هم شریک هستند برای خرید سه خانه قدیمی عظیم و تخریب و ساخت یک هتل هم به قصد سفر و هم کار به مشهد مقدس سفر نموده اند. پیر زنی صاحب یکی از خانه های قدیمی است به فروش خانه اش رضایت نمی دهد. از طرفی روابطی بین اعضای دو خانواده برملا می گردد که شراکت را به خطر می اندازد و ....

2- سه شنبه 20 خرداد از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر پنجره ای رو به آسمان به کارگردانی امیر دژاکام

نمایشی کمدی و با اجرای خوب و طنازی امیر کربلایی زاده که روایت یک برنامه زنده تلویزیونی است در آذرماه سال 98 و در تماشاخانه سپند میزبان علاقمندان بود، اکنون که در شرایط خاص بیماری کرونا هستیم و حدود 3 ماه است که تماشاخانه ها تعطیل هستند، صاحب این اثر نمایشی میخواهد نمایش کمدی و اجتماعی پنجره ای رو به آسمان را در تلویزیون اینترنتی نمایش نِت برای مخاطبان و علاقمندان پخش نماید. این نمایش با بازی خوب بهرام ابراهیمی، شهره سلطانی، امیر کربلایی زاده، عمار تفتی، حسین شهبازی، ابوالفضل جمشیدی پخش خواهد شد.

3- پنج شنبه 22 خرداد از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر سایه های اژدهاک به کارگردانی هانی صالحی

کنسرت نمایشی که در سالن همایش های برج میلاد در سال 93 روی صحنه رفت و تلفیقی از سایه بازی، پایکوبی فولک ایرانی و موسیقی تانگو آمریکا لاتین است و این نگاهی متفاوت و مدرن به اجرا صحنه ای کاری مشترک از گروه تئاتر باران و گروه موسیقی راش است.

بازیگران و گروه فرم این کنسرت نمایش را شهروز شبستری، مهدی باقری و علیرضا گلدهی تشکیل می دهند.

4- آدینه 23 خرداد از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر عدالت قجری به کارگردانی علی برجی

نمایش عدالت قجری با نگاهی به نمایشنامه بر پهنه دریا نوشته اسلاومیر مروژک توسط علی برجی نوشته شده است. این اثر که پیش تر در خانه نمایش اداره تئاتر، جزیره کیش و تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه رفته است با استفاده از فضایی سنتی و ایرانی و قالبی طنز که روایت گر معضلات امروزی در دوره زمانی قاجار است ... نمایش عدالت قجری به نویسندگی و کارگردانی علی برجی با حضور بازیگرانی، چون نغمه نخعی، شهریار حیدری، الهه فربدزاده، مژده گیوه کی و سعید مرآتی قرار است از آدینه این هفته با پخش فیلم تئاتر در سایت نمایش نِت رضایت مخاطبان و علاقمندان را که از تعطیلی تماشاخانه ها رنج می برند، بدست آورد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6365

به "پخش فیلم تئاتر پنجره ای رو به آسمان امیر دژاکام در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش فیلم تئاتر پنجره ای رو به آسمان امیر دژاکام در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید