چرا شیرینی فروشی ها و قنادی ها در بسته بندی خود از روبان استفاده می نمایند؟

به گزارش جعبه مهر، چاپ روبان برای شیرینی فروشی نام برند و هویت برند فروشگاه را تقویت خواهد نمود. چاپ روبان توجه مشتریان را به خود جلب می نماید تا تفاوت شما و رقبایتان را بیشتر درک نمایند و بعلاوه بسته بندی شیرینی فروشی ها را زیباتر و لوکس تر نشان می دهد. چاپ روبان در متراژ کم حتی برای مشاغلی که به صورت خانگی کیک و شیرینی تهیه می نمایند و به صورت آنلاین ارسال می نمایند، کاربرد داشته و مشتریان را مانند برندهای بزرگ جذب می نمایند. این کار یک سرمایه گذاری خوب است که با صرف هزینه ای مناسب در کنار جعبه آماده می توانید سود زیادی را بدست آورید و از مزایای آن استفاده کنید.

چرا شیرینی فروشی ها و قنادی ها در بسته بندی خود از روبان استفاده می نمایند؟

سفارش روبان 09125786139

چرا شیرینی فروشی ها و قنادی ها در بسته بندی خود از روبان استفاده می نمایند؟

شیرینی فروشی ها و قنادی ها از جمله مشاغلی هستند که از طیف وسیعی از بسته بندی مانند چاپ روبان، لیبل، جعبه و کاغذ پوستی استفاده می نمایند که نقش غالبی را ایفا می نمایند.

چاپ روبان برای شیرینی فروشی ها به زیبایی و لوکس شدن بسته بندی ها یاری می نماید. بخصوص برای بسته بندی کیک و شرینی هایی که مشتریان برای برگزاری مراسم خاص خود استفاده می نمایند. روبان از قدیم الایام یک وسیله تزئینی زیبا، شیک و لوکس بوده که همواره مورد توجه و استقبال همه افراد می باشند. از بچه ها تا بزرگسالان روبان ها را دوست دارند و جذب آن ها می شوند. استفاده از روبان یک عنصر اضافی برای تقویت نام تجاری و پیوند نام تجاری شما با عملکرد تجارت است.

از این گذشته، به این فکر کنید که چند بار یک بسته بندی زیبا و حتی یک کاغذ مومی مارک دار می بینید و فکر می کنید: اینجا یک قنادی خوب است که با مراقبت بسیار از بسته بندی، قطعاً محصولات و خدمات باکیفیت ارائه می دهد.

برای بسته بندی شیرینی فروشی ها چه روبان های کاربرد دارند؟

اغلب شرینی فروشی ها برای بستن جعبه های خود از روبان ساتن 13 و یا 15 میلی متری استفاده می نمایند. این عرض ها با مقدار مناسب را می توان به راحتی به شکل پاپیون گرده زد. البته برای جعبه کیک های سایز بزرگ روبان 25 میل مناسب تر می باشد. بعلاوه می توانید یک تگ آویز زیبا نیز به آن اضافه کنید تا حرفه ای بودن خود را بیشتر نشان دهید.

روبان ساتن به دلیل براقیت حس لوکس بودن را منتقل می نماید. از رنگ های شاد و روشن می توانید بهره ببرید تا حس شادی و شیرینی را به مشتریان خود منتقل کنید. رنگ های طلایی و نقره ای نیز برای شیرینی فروشی ها بسیار مناسب می باشد. این رنگ ها از گذشته نماد حس تجمل بوده و زیبایی و جلوه خیره نماینده ای به بسته بندی می دهند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11151

به "چرا شیرینی فروشی ها و قنادی ها در بسته بندی خود از روبان استفاده می نمایند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا شیرینی فروشی ها و قنادی ها در بسته بندی خود از روبان استفاده می نمایند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا شیرینی فروشی ها و قنادی ها در بسته بندی خود از روبان استفاده می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید