کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان سیرجان تشکیل شد

به گزارش جعبه مهر، کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان سیرجان عملکرد دستگاه ها و فرآیند پرداخت تسهیلات و ایجاد 8 هزار شغل را مورد آنالیز قرار داد.

کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان سیرجان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار از ، کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان به ریاست بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان و با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر، معاونین فرماندار، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران بانک ها و موسسات مرتبط با حوزه اشتغال در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار و عملکرد دستگاه ها و فرآیند پرداخت تسهیلات و ایجاد 8 هزار شغل مورد آنالیز نهاده شد.

بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان گفت: بانک ها گزارش پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال های خود را جهت ثبت در سامانه و ارزیابی هفتگی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسال نمایند.

فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در سرانجام ضمن تاکید بر همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال توضیح داد: جلسات بصورت مدون برگزار و مصوبات با پیگیری ویژه دنبال می گردد تا با بستر سازی مناسب بتوانیم گامی موثر در خدمت رسانی به مردم شهرستان برداریم و انشاالله همه دست به دست هم بدهیم که وعده اشتغال رئیس جمهور محقق گردد و ثمره آن به مردم برسد.

در ادامه هر کدام از مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود ارائه کردند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10900

به "کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان سیرجان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان سیرجان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید