کاهش محسوس دما در شمال شرق ایران

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف در نوار شمال شرقی کشور طی روز جاری، گفت: فردا و پس فردا آسمان غالب مناطق کشور صاف خواهد بود.

کاهش محسوس دما در شمال شرق ایران

به گزارش ایسنا، احد وظیفه در خصوص شرایط جوی کشور گفت : بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، در اوایل وقت امروز (چهارشنبه 10 بهمن) برای نواحی شمال شرق کاهش محسوس دما و بارش باران و در ارتفاعات و جاده های کوهستانی بارش برف و کولاک و در بخش هایی از شرق کشور بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما و برای استان های گیلان و اردبیل، گاهی وزش باد شدید انتظار می رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت : فردا و پس فردا (پنجشنبه و آدینه 11 و 12 بهمن) برای اغلب مناطق کشور آسمانی صاف پیش بینی می گردد و از بعد از ظهر فردا در نواحی شمال شرق کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد.

به گفته وظیفه، امروز (چهارشنبه 10 بهمن) نواحی شرقی دریای خزر مواج است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، گفت : فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری است با بیشینه و کمینه دمای 14 و شش درجه سانتی گراد خواهد بود. همچنین پس فردا (آدینه 12 بهمن) هوای تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 14 و شش درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1039

به "کاهش محسوس دما در شمال شرق ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محسوس دما در شمال شرق ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید