کدام را اول می بینید؛ میمون یا ببر؟

به گزارش جعبه مهر، نیویورک پست تصویری منتشر نموده و مدعی شده با تشخیص دو حیوان در این عکس می توان به چپ مغز یا راست مغز بودن افراد پی برد.

کدام را اول می بینید؛ میمون یا ببر؟

به گزارش خبرنگاران، تصویر زیر دو حیوان از ساکنان جنگل را به تصویر می کشد: یک ببر و یک میمون؛ و اینکه کدام یک را ابتدا می بینید می تواند نشانه ای از این باشد که آیا شما چپ مغز هستید یا راست مغز.

اگر ابتدا سر ببر را دیدید، ممکن است بر مغز چپ غالب باشید. این بدان معنی است که شما یک برنامه ریز هستید و هیچ احساسی مانع از رسیدن به اهداف شما نمی گردد. شما بعلاوه در هر کاری که انجام می دهید منطقی، واقع بین و دقیق هستید.

شما فردی تحلیلگر، بسیار هدفمند و منظم هستید و وقتی با مسئله ای روبرو می شوید، منطقی، محاسبه گر و عینی هستید.

اگر میمونی را دیدید که از درخت آویزان شده است، می توانید بر مغز راست مسلط باشید. این افراد اغلب هنرمندان و رویاپردازانی هستند که بیش از هر چیز دیگری بر اساس احساس خود دست به اقدام می زنند. بعلاوه ممکن است کمی تکانشی تر باشید.

شما فردی خلاق هستید که سرشار از ایده های نوآورانه است. وقتی با مسئله ای روبرو می شوید، بیشتر به شهود خود تکیه می کنید تا به اینکه بیشتر فکر کنید.

کسانی که ابتدا میمون را می بینند به وسیله الگو ها و حقایق راهنمایی می شوند، در حالی که کسانی که ببر را می بینند تمایل دارند بیشتر به صورت بصری و خلاقانه فکر نمایند.

اینکه شما در سمت چپ یا راست مغز خود مسلط هستید، به این معنا نیست که یک فرد مسلط بر مغز چپ نمی تواند خلاق باشد، یا یک فرد مسلط در سمت راست مغز نمی تواند سازمان یافته باشد. در عوض، هر دو نیمه مکمل یکدیگر هستند و با هم کار می نمایند تا یک مغز کامل بسازند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11204

به "کدام را اول می بینید؛ میمون یا ببر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام را اول می بینید؛ میمون یا ببر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید