کرونا، دادگاه موزه های بازگشایی شده فرانسه را تعطیل کرد

به گزارش جعبه مهر، لوییس الیوت، شهردار شهر پرپینیان، چهار موزه این شهر را بازگشایی کرد تا با رعایت اقدامات لازم، امکان بازدید برای شمار محدودی فراهم گردد.

کرونا، دادگاه موزه های بازگشایی شده فرانسه را تعطیل کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

این اقدام که نشانه ای از افزایش اعتراضات به تعطیلی ها محسوب می گردد بلافاصله در دادگاه مورد آنالیز نهاده شد و در نتیجه دادگاه اظهار داشت الیوت نمی تواند با تصمیم خودش یک دستور ملی و سراسری را پایمال کند.

با تعطیلی موزه ها، سالن های تئاتر، سینماها و رستوران های فرانسه که از اکتبر تا به امروز ادامه پیدا نموده است، مراکز فرهنگی و هنرمندان این کشور بی صبرانه منتظر بازگشایی هرچند محدود این مراکز هستند.

دولت فرانسه در اواسط دسامبر شدت قرنطینه سراسری را کمتر کرد اما اظهار داشت موزه ها و رستوران های این کشور همچنان باید به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل باقی بمانند.

اوایل ماه جاری بود که صدها هنرمند، مدیران موزه و سایر فعالان جامعه هنری با امضای دو عریضه از دولت خواستند تا موزه ها را بازگشایی کند.

خبرگزاری فرانسه نوشت،در بخشی از این نامه نوشته شده است: حتی اگر قرار باشد به دلیل قرنطینه سراسری جدیدی دوباره تعطیل شویم، برای یک ساعت در روز، در هفته یا در ماه به ما اجازه دهید درهای موزه ها را باز کنیم.

منبع: گردشبان
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8958

به "کرونا، دادگاه موزه های بازگشایی شده فرانسه را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، دادگاه موزه های بازگشایی شده فرانسه را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید