کریمی گزینه اصلی سرمربیگری استقلال در فصل بعد را تعیین کرد ، تکلیف ساپینتو روشن شد

به گزارش جعبه مهر، کریمی در مورد تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو، گفت: ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، نتایج موفقیت آمیز و مطلوبی در فصل جاری کسب نموده و از عملکرد او رضایت داریم

کریمی گزینه اصلی سرمربیگری استقلال در فصل بعد را تعیین کرد ، تکلیف ساپینتو روشن شد

به گزارش خبرنگاران سرپرست مدیرعاملی استقلال در تبادل نظر با رسانه رسمی این باشگاه اظهار داشت ریکاردو ساپینتو تنها گزینه سرمربی گری استقلال در فصل آینده است و به زودی مذاکرات نهایی جهت تمدید قرارداد این مربی، انجام خواهد گرفت.

کریمی در مورد تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو، گفت: ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، نتایج موفقیت آمیز و مطلوبی در فصل جاری کسب نموده و از عملکرد او رضایت داریم. طبق نظر هیات مدیره هم برای فصل آینده گزینه ای به جز ایشان نداریم و به زودی مراحل تمدید قرارداد با ایشان نهایی خواهد شد.

وی اضافه نمود: این خواسته طرفداران عزیز و محترم استقلال نیز هست که آقای ساپینتو فصل آینده هم راهنمایی تیم را برعهده داشته باشند. مذاکرات اولیه هفته گذشته با ایشان در هتل آزادی اجرا شده و ان شاءالله به زودی این موضوع نهایی خواهد شد.

گفتنی است که قرارداد سرمربی استقلال 2 ساله است اما سال دوم احتیاج به توافق طرفین و رضایت باشگاه از عملکرد مرد پرتغالی دارد و باید دید در نهایت ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد با حجت کریمی به توافق می رسد یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11334

به "کریمی گزینه اصلی سرمربیگری استقلال در فصل بعد را تعیین کرد ، تکلیف ساپینتو روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی گزینه اصلی سرمربیگری استقلال در فصل بعد را تعیین کرد ، تکلیف ساپینتو روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید