فاصله هوادار تا بازیکن استقلال، به اندازه یک بوسه! + عکس

به گزارش جعبه مهر، وقتی بازیکنان در شرایطی از اتوبوس پیاده می شوند که به سختی می توانند از میان انبوه هواداران ایستاده در مسیر عبور نمایند!

فاصله هوادار تا بازیکن استقلال، به اندازه یک بوسه! + عکس

به گزارش خبرنگاران / اتفاقات عحیب و غریبی که در روزهای پیش از بازی استقلال مقابل پارس جنوبی رخ می دهد، گویی تمامی ندارد. از انتشار بیانیه تهدید آمیز لیدر این باشگاه تا امتناع مهمانسرای جم برای اتاق دادن به استقلالی ها، همه از یک میزبانی پردردسر برای استقلالی ها خبر می داد. هر بار هم باشگاه پارس جنوبی جم بیان کرد که نه مسوولیت رفتار مسوول مهمانسرا را برعهده می گیرد و نه بیانیه لیدر باشگاه را.

انجام هماهنگی های لازم برای استقبال از تیم میهمان و مهیا کردن شرایط لازم برای انتقال تیم میهمان به هتل محل اقامت اما از حداقل وظایف باشگاه میزبان است که باشگاه پارس جنوبی جم در این زمینه به وضوح کوتاهی نموده است.

کافی است تصاویر منتشر گردیده از نحوه پیاده شدن بازیکنان استقلال مقابل هتل محل اقامت شان در عسلویه را تماشا کنید. فاجعه ای به تمام معناست. وقتی بازیکنان در شرایطی از اتوبوس پیاده می شوند که به سختی می توانند از میان انبوه هواداران ایستاده در مسیر عبور نمایند!

فاصله هواداران تا بازیکنان که اصلاً نمی توان نام فاصله را بر آن گذاشت، به اندازه ای است که یکی از هواداران با پیاده شدن هر یک از بازیکنان استقلال، بوسه ای بر گونه بازیکن می گذارد و او را راهی هتل می نماید. البته اگر انبوه هواداران این اجازه را به بازیکن بدهد که راهی برای عبور از میان آن ها پیدا کند.

چهره هر یک از بازیکنان استقلال که به سختی خود را از میان هواداران به مکان خلوت تری می رسانند، یکی از عجیبت ترین صحنه ها در استقبال از بازیکنان در رقابت های لیگ برتر است و جای خالی یک مقام مسوول جهات ایجاد نظم در آن محل، یکی از مواردی است که به شدت به چشم می آید.

درست است که باشگاه استقلال به ناچار مجبور گردیده در عسلویه اقامت کند و این شهر تا جم فاصله یک ساعته دارد اما حداقل کاری که مسوولان باشگاه پارس جنوبی می توانستند انجام دهند این بود که یک یا چند نفر را برای ایجاد نظم و هماهنگی های لازم به عسلویه بفرستند که اگر فرستاده بودند، در صحنه پیاده شدن بازیکنان استقلال از اتوبوس، مقابل هتل، شاهد چنین صحنه هایی نبودیم.

شاید هم این هواداران، در جهت جبران بیانیه لیدر باشگاه پارس جنوبی، به گمان خود می خواستند در استقبال از آبی پوشان، سنگ تمام بگذارند اما اگر هم چنین بوده باشد، یعنی ما بعد از هجده دوره برگزاری لیگ حرفه ای، هنوز نتوانسته ایم اصول یک استقبال حرفه ای را جا بیندازیم و باشگاه های مان را برای آن آماده کنیم.

صحنه های به جا مانده از این استقبال، تا همیشه در حافظه تاریخ لیگ برتر خواهد ماند و امیدواریم مسوولان استان درباره کوتاهی هایی که پیش از این بازی اتفاق افتاده پاسخگو باشند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 76

به "فاصله هوادار تا بازیکن استقلال، به اندازه یک بوسه! + عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله هوادار تا بازیکن استقلال، به اندازه یک بوسه! + عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید