کلوپ: نمی توانم مدام روی فیرمینو فشار بیاورم، استحقاق کسب هر 3 امتیاز بازی را داشتیم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی لیورپول ضمن شرح درباره تغییر تاکتیکی این تیم برای بازی خانگی مقابل نیوکاسل، پیروزی در این مسابقه را حق شاگردانش دانست.

کلوپ: نمی توانم مدام روی فیرمینو فشار بیاورم، استحقاق کسب هر 3 امتیاز بازی را داشتیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول امروز (شنبه) پنجمین برد خود را در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس کسب کرد و میهمان خود نیوکاسل را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با یک تغییر غیرمنتظره تیمش را در این بازی به میدان فرستاد که آن نیمکت نشین کردن روبرتو فیرمینو بود، بازیکنی که در هفته های اخیر بسیار آماده و تأثیرگذار ظاهر شده بود. البته فیرمینو در دقیقه 37 نیمه اول به جای دیووک ارویگی که مصدوم شد به میدان رفت.

کلوپ که تیمش در این بازی خانگی ابتدا از میهمان خود عقب افتاده بود و در ادامه گل خورده را جبران کرد، درباره تصمیمش برای نیمکت نشین کردن فیرمینو گفت: قطعاً هیچ مربی دوست ندارد بازیکنی مانند فیرمینو را نیمکت نشین کند، اما من هم نمی توانم مدام روی او فشار بیاورم و باید درباره اش منطقی تصمیم بگیرم. به هرحال او این اواخر سفرهای طولانی (برای شرکت در اردوی تیم ملی برزیل در آمریکا) داشته است. با این وجود به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و به ما برای کسب پیروزی یاری کرد.

کلوپ به روند بازی هم اشاره داشت و تأکید کرد که تیمش به 20 تا 25 دقیقه زمان احتیاج داشته است تا بر بازی مسلط گردد و دلیل اینکه در ابتدای بازی به دردسر افتاد هم میل نیوکاسل به فرو رفتن در لاک دفاعی بود.

سرمربی قرمزهای آنفیلد اضافه کرد: روی محوطه جریمه و اطراف آن ما ارسال هایی داشتیم، اما ضرباهنگ بازی طوری نبود که می خواستیم. چنین وضعیتی همواره خطرناک است، به خصوص مقابل تیمی مانند نیوکاسل که دو بازیکن سرعتی برای استفاده از ضدحملات دارد و ویلمز هم در یکی از همین صحنه ها به گل رسید. بعد از آن بود که ما به خودمان آمدیم. زمانی که ما ریتم بازی را تغییر دادیم، عملکردمان به مراتب بهتر شد و حق مان بود که سه امتیاز را بگیریم. ما 20 تا 25 دقیقه زمان احتیاج داشتیم تا بازی را به سمت و سویی که می خواستیم، ببریم.

سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی ساید درباره مصدومیت دیووک اوریگی که به خاطر آن در نهایت مجبور به ترک میدان شد، هم گفت: امیدوارم که مصدومیت او خیلی جدی نباشد. قوزک پای اوریگی پیچ خورد و با وجود آن به بازی ادامه داد، اما در نهایت نتوانست در میدان بماند.

لیورپول در بازی بعدی اش، سه شنبه هفته جاری در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان ناپولی خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3208

به "کلوپ: نمی توانم مدام روی فیرمینو فشار بیاورم، استحقاق کسب هر 3 امتیاز بازی را داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: نمی توانم مدام روی فیرمینو فشار بیاورم، استحقاق کسب هر 3 امتیاز بازی را داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید