کیا تلورید 2022 در مقابل هیوندای پالیسید 2022

به گزارش جعبه مهر، لوگوی تازه کیا و بازنگری کلی در جلوپنجره را می توان شاخص ترین و چشمگیرترین تغییرات تلوراید 2022 دانست.

کیا تلورید 2022 در مقابل هیوندای پالیسید 2022

کیا تلوراید 2022: این خودرو در کنار ظاهری نو، امکاناتی به روز و بی رقیب همانند کراس اوور های سه ردیفه و سایز میانه ارائه می دهد. تلوراید با نمای بیرونی مجذوب کننده و فضای داخلی به روز، در نمایشگاه لندروور به نمایش در آمد.

همراه با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی فعال استاندارد، هر مدل دارای یک سیستم اطلاعات تفریح قوی است و تریم بالای آن امکاناتی لوکس مانند جایگاه های عقب دارای تهویه را با قیمتی ارزان ارائه می نماید. در حالی که موتور این خودرو رانندگی هیجان انگیزی را فراهم نمی نماید و موتور 6 سیلندر با قدرت 291 اسب بخار آن به خصوص در مصرف سوخت بهینه نیست، اما سواری آن راحت است.

از مزایای این خودرو می توان به راحتی تردد در جاده های آفرودی اشاره نمود؛ تلوراید 2022 در فهرست 10 برترین خودروهای سال 2022 قرار گرفته است.

برای سال 2022، کیا لوگوی نو خود را روی تلورید قرار داده است و نشان تغییر نام تجاری این شرکت به طور برجسته در جلوپنجره، درب عقب و روکش فرمان ظاهر می گردد. این شاسی بلند در 2 تریم عرضه می گردد که دارای ویژگی های استانداردی از جمله صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی (جایگزین واحد قدیمی 8.0 اینچی) و کنترل دما کاملاً اتوماتیک اشاره نمود به علاوه، هر دو مدل اکنون با کروز کنترل تطبیقی نیمه مستقل عرضه می شوند که از سیستم ناوبری برای تنظیم فعال سرعت خودرو به داخل و خارج از پیچ ها استفاده می نماید.

زیر کاپوت هر تلوراید یک موتور V-6 تنفس طبیعی واقع شده است که 291 اسب بخار قدرت و 262 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید. موتور آن با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می گردد که چرخ های جلو را به حرکت در می آورد.

مدل برتر تلورید SX می تواند در 7.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد؛ تلورید .0 اینچ فاصله از زمین دارد که می تواند به خوبی در جاده های آفرودی گشت و گذار کند.

فضای داخلی آن مجلل و راحت، کیفیت ساخت عالی، متریال مجذوب کننده و امکانات مطلوب فراوان است. تریم SX همه آن ها را با گزینه هایی مانند تنظیمات حافظه جایگاه راننده، نمایشگر هدآپ، جایگاه های عقب گرم شونده و تهویه شونده، روکش سقفی ممتاز و تودوزی چرم ناپا در بر می گیرد.

از آنجایی که تلوراید چندین اینچ طولانی تر از کیا سورنتو هفت سرنشین است، کابین آن حتی جادارتر است، به خصوص برای کسانی که در جایگاه عقب هستند. اتاقی برای هشت نفر با یک جایگاه نیمکت ردیف دوم یا اتاقی برای هفت نفر با جایگاه های کاپیتان اختیاری وجود دارد.

هیوندای پالیسید 2022: این خودرو پلتفرم خود را با کیا تلوراید به اشتراک می گذارد. یک موتور 3.8 لیتری V-6 نرم و روان استاندارد است و به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل می گردد. این خودرو دارای تجهیزات استانداردی مانند تعداد زیادی یاری راننده با فناوری پیشرفته و ویژگی های اتصال مدرن اطلاعات تفریح است.

کابین جادار و راحت است و برای حداکثر هشت سرنشین سه ردیف استاندارد ارائه می دهد؛ به طور کلی، پالیسید یک SUV است که مورد تایید بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است.

هیوندای چندین تجهیزات ایمنی فعال را برای سال 2022 در خط فراوری پالیسید استاندارد نموده است، از جمله می توان به جلوگیری از برخورد ترافیک عقب و جلوگیری از برخورد نقطه کور اشاره نمود که اگر هشدار های مرتبط با موانع احتمالی به وسیله راننده نادیده گرفته گردد، مداخله می نماید.

همه مدل ها هم اکنون با آینه های جانبی عرضه می شوند که دارای چراغ های راهنما یکپارچه هستند. در بالاترین مدل Calligraphy، روکش چرم قهوه ای تیره دیگر ارائه نمی گردد.

بسته Premium، SEL پالیسید بسیاری از برترین ویژگی های فنی و لوکس، از جمله سیستم اطلاعات تفریح بزرگتر 10.3 اینچی، ناوبری در داشبورد و حالت رانندگی نیمه خودران هیوندای را ارائه می دهد. نسخه چهارچرخ متحرک لیمیتد مجهز به سطوح نشیمن چرمی ناپا، گرمایش و تهویه ردیف اول و دوم، سیستم صوتی Harman/Kardon با 12 بلندگو است.

پالیسید از یک موتور 3.8 لیتری V-6 استفاده می نماید. همراه با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، 291 اسب بخار قدرت موتور برای این کاربرد کافی است. گیربکس پالیسید را می توان به صورت دستی با پدال های نصب شده روی فرمان جابجا کرد. گیربکس به خودی خود به آرامی تعویض می گردد، اما در هنگام بالا رفتن از تپه ها، تغییر می نماید.

دیفرانسیل جلو استاندارد است، در حالی که سیستم چهار چرخ محرک در سطوح تریم SE، SEL و Limited اختیاری است. همه پالیسید ها به صورت استاندارد با گیربکس قوی و کنترل نوسان تریلر عرضه می شوند.

در آزمایش ها، پالیسید از صفر به 100 کیلومتر در ساعت را در 6.9 ثانیه پیمایش کرد. در تریم های SE و SEL تا هشت سرنشین، در مدل محدود هفت سرنشین، و در هر سه ردیف فضای زیادی برای سرنشینان وجود دارد. ردیف دوم دارای یک دکمه تک لمسی برای حرکت جایگاه به جلو برای دسترسی آسان به ردیف سوم است.

خبرنگاران مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11166

به "کیا تلورید 2022 در مقابل هیوندای پالیسید 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا تلورید 2022 در مقابل هیوندای پالیسید 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید