گرایی: امیدوارم دیگر در شرایط اجرای سنجاب پرنده قرار نگیرم، باید گوش به فرمان سرمربی باشیم

به گزارش جعبه مهر، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا گفت، سنجاب پرنده فن بسیار ریسکی و سخت است و ابراز امیدواری کرد، دیگر در شرایطی قرار نگیرد که مجبور به اجرای این فن گردد.

گرایی: امیدوارم دیگر در شرایط اجرای سنجاب پرنده قرار نگیرم، باید گوش به فرمان سرمربی باشیم

محمدعلی گرایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره اینکه از المپیک به این طرف فن سنجاب پرنده را خیلی ها به نام او شناخته اند، گفت: در دو مبارزه ام در المپیک، زمانی که عقب افتادم، اقدام به اجرای این فن کردم. تا به امروز چند بار سنجاب پرنده را اجرا نموده ام که در المپیک خیلی زیاد دیده شد و در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب داشت. گاهی از این فن به چیزی که خواسته ام، رسیدم و گاهی هم مثل مبارزه با لورینچ به آن چیزی که دنبالش بودم، نرسیدم.

وی ادامه داد: سنجاب پرنده واقعاً فن سختی است و به بدن فشار زیادی وارد می نماید. اینکه خودت در حالت ایستاده، روی سر حریف در حالت ایستاده بپری تا فن بزنی، واقعاً کار دشواری است. ضمن اینکه ریسک زیادی هم دارد. وقتی که نتیجه را عقب هستی، یک فن ریسکی است که شاید جواب بدهد و بتوانی کشتی را در آن ثانیه های آخر برنده شوی. در واقع سنجاب پرنده فنی است که وقتی کشتی رو به انتهاست باید از آن استفاده کرد.

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در واکنش به اینکه بعد از المپیک توکیو تعداد کشتی گیران ایرانی و خارجی که در مسابقات رسمی اقدام به اجرای فن سنجاب پرنده نموده اند، افزایش پیدا نموده است، خاطر نشان کرد: وقتی می بینم بعد از من، خیلی ها این فن را اجرا می نمایند، این موضوع کمی خوشحالم می نماید. خودم هم دیدم که بعد از المپیک، چه بین کشتی گیران خودمان و چه خارجی ها این فن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

گرایی در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم از این فن استفاده خواهد نمود، گفت: خدا کند دیگر در آن شرایط قرار نگیرم که در ثانیه های آخر یک مسابقه مهم عقب باشم و نیاز به اجرای فن ریسکی پیدا کنم.

دارنده سه مدال برنز کشتی فرنگی دنیا همچنان تأکید دارد که در لیگ کشتی نخواهد گرفت و در خصوص شروع تمریناتش توضیح داد: کم و بیش تمرین می کنم ان شاءالله این استارتی برای سال نو کشتی باشد.

وی در خصوص تصمیمی که برای عدم حضور او و برادرش در مسابقات ستارگان مسکو گرفته شده است، تأکید کرد: سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت که به این مسابقه نرویم. ما هم باید گوش به فرمان سرمربی باشیم. برای من فرقی نداشت و هر جا بگویند کشتی می گیرم. البته هنوز نمی دانم مسابقه بعدی که باید روی تشک بروم، کجاست.

گرایی که پیش از این همراه با سایر قهرمانان کشتی استان فارس نسبت به بی توجهی مسئولان این استان به قهرمانان شان گله مند بود، در این مورد هم یادآور شد: هنوز هم هیچ اتفاق ویژه ای رخ نداده است و واقعاً دیگر نمی دانم باید چه بگویم. ما این همه سال کشتی گرفتیم و فقط وعده و وعید شنیدیم. دیگر خودمان را به بی خیالی زده ایم و به این مسائل فکر نمی کنیم.

این کشتی گیر باسابقه تیم ملی کشتی فرنگی بعلاوه در خصوص بحث استخدامش گفت: فعلاً خبری نیست. فکر می کردیم نامه ای که قبلاً برای این کار زده شده بود، اشتباه تایپی داشته و مربوط به من بوده است، اما باز هم خودم پیگیری کردم و دیدم آن نامه برای برادرم رضا بوده است. برای من اتفاق نوی نیفتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10988

به "گرایی: امیدوارم دیگر در شرایط اجرای سنجاب پرنده قرار نگیرم، باید گوش به فرمان سرمربی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی: امیدوارم دیگر در شرایط اجرای سنجاب پرنده قرار نگیرم، باید گوش به فرمان سرمربی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید