گفت وگوی دلگرم کننده ترامپ و پوتین درباره ایران

به گزارش جعبه مهر، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت که گفت وگوی تلفنی رؤسای جمهور روسیه و آمریکا درباره ایران دلگرم کننده بود.

گفت وگوی دلگرم کننده ترامپ و پوتین درباره ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش در پیغامی در توئیتر به مکالمه تلفنی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اشاره نمود که در این تماس تلفنی درباره موضوع ایران نیز گفت وگو شد.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: یک خبر بسیار دلگرم کننده، که هر روز اتفاق نمی افتد. سران روسیه و آمریکا به تبادل دیدگاه ها درباره موضوعات مرتبط با ایران پرداختند. هر دو طرف بر ضرورت کوشش های جمعی برای حفظ ثبات در منطقه و همچنین رژیم جهانی عدم اشاعه هسته ای تاکید کردند.

منابع خبری شامگاه پنجشنبه گزارش دادند ترامپ با پوتین درباره برنامه هسته ای ایران گفت وگو کرد.

کاخ کرملین در بیانیه ای اعلام نموده سران دو کشور با در نظر دریافت نقش ایالات متحده و روسیه در حفظ صلح و امنیت بین الملل گفت وگوی جامعی درباره ثبات راهبردی و مسائل کنترل تسلیحاتی داشته اند.

مطابق این بیانیه، پوتین و ترامپ درباره مسائل پیرامون برنامه هسته ای ایران رایزنی نموده اند. دو طرف بر ضرورت کوشش های جمعی برای حفظ ثبات منطقه و نظام منع اشاعه هسته ای تأکید کردند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6809

به "گفت وگوی دلگرم کننده ترامپ و پوتین درباره ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی دلگرم کننده ترامپ و پوتین درباره ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید