گل محمدی: نفرات جدید پرسپولیس عاشق این تیم هستند، این دوره از لیگ قهرمانان آسیا برای من حالت حماسی داشت

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:شرایط به گونه ای بود که انگار از جنگ برگشته بودیم. حتی برخی از استقلالی ها پیغام دادند و از ما تشکر کردند. شرایط ملی شده بود.

گل محمدی: نفرات جدید پرسپولیس عاشق این تیم هستند، این دوره از لیگ قهرمانان آسیا برای من حالت حماسی داشت

از سفر با ارزانترین تورهای پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره صعود سرخ های ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید خدا را به خاطر لطفی که به ما داشت شکر کنیم. در تمام لحظاتی که در قطر بودیم نیروی زیادی را پشت خودمان حس می کردیم. اول لطف خدا بود و بعد از آن انرژی طرفدارانی که از راه دور ما را حمایت می کردند.

او اضافه کرد: باید در بیست روز هفت بازی می کردیم و برای اولین بار بود که همچین اتفاقی در جهان رخ می داد. شرایط هتل برای بازیکنان غیرعادی بود و آن را تجربه ننموده بودند. شرایط سخت بود و هر 3 - 4 روز یک بار تست کرونا از ما می گرفتند. فشار زیادی روی تیم وجود داشت، باتوجه به اینکه تیم دیر جمع شد، فقط 5 - 6 جلسه در تهران و 3 - 4 جلسه در قطر تمرین کردیم.

او گفت: ما فرصتی برای تمرین پنالتی نداشتیم. بازیکنان به شدت خسته بودند. بازیکنان بعد از بازی نای حرف زدن هم نداشتند و از حال می رفتند. فکر نمی کنم این دوره از بازی ها هرگز فراموش گردد. به حامد لک گفته بودیم که مایکون چگونه پنالتی می زند و با شرایط پنالتی زدن او آشنا بودیم.

گل محمدی اعلام کرد: لحظاتی قبل از آغاز مسابقه به ما اطلاع دادند که عیسی آل کثیر نمی تواند در این مسابقه بازی کند. آل کثیر قبل از مسابقه بی حسی می زد و به شدت از ناحیه پا آسیب دیده بود. خیلی از او تشکر می کنم که با آن شرایط بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: می خواستند که ما قهرمان نشویم و به مرحله بعدی صعود نکنیم. کسی که جای آل کثیر بازی کرد، گل زد. عده ای وطن فروش در داخل کشور هم وطن و هم خودشان را فروختند. این افراد درباره جابجایی و آل کثیر صحبت هایی را مطرح کردند که پرسپولیس به مرحله بعد صعود نکند. ما بدون بازی تمرینی به فینال مسابقات صعود کردیم.

او گفت: شرایط به گونه ای بود که انگار از جنگ برگشته بودیم. حتی بعضی از استقلالی ها پیغام دادند و از ما تشکر کردند. شرایط ملی شده بود. با این نتایج و شادی خوبی که بین مردم ایجاد شد، خدا را شکر می کنم.

او درباره شرایط بازیکنان جدید پرسپولیس، گفت: از بازیکنان بزرگتر به خاطر جو خوب تیم تشکر می کنم. شرایط به گونه ای بود که همه مثل برادر شده بودند. سید جلال به خوبی نظم را در تیم برقرار کرد و اصلا بی نظمی نمی بینیم. 6 تیم در یک هتل بودند و ما چنین شرایطی را تجربه ننموده بودیم. هرچه جلوتر رفتیم بازیکنان با مسائل بیشتر کنار آمدند. امکانات ما بسیار ضعیف بود. فوتبال ایران از لحاظ امکاناتی خیلی پایین تر از کشور های عربی است.

گل محمدی در خصوص عملکرد حامد لک، اعلام کرد: حامد لک یک پرسپولیسی به تمام معنا است. از زمان صبا که با او کار می کردم مدام می گفت پرسپولیس. زمانی که قرارداد امضا شد فقط گفت خدا را شکر. من در فضای مجازی او را ندیده ام. توپ هایی که لک مقابل التعاون گرفت به او روحیه داد. ما فقط 2 گل روی ضربه پنالتی دریافت کردیم. تغییرات به حامد لک یاری کرد. او در همان زمان گفت که حامد لک سابق نیستم. او زمان تمرین کتاب می خواند و شخصیت جدیدی پیدا نموده بود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: حامد لک نباید بی انگیزه یا اشباع گردد. در فوتبال باید تا آخر ادامه داد.

او درباره شرایط مدافعان پرسپولیس گفت: سعید آقایی بعضی از مسابقات را با مصدومیت بازی کرد. تا حالا نشده که حال بازیکنی را بپرسم و بگوید خسته هستم. هیچ وقت جو تیم را به این خوبی ندیده بودم. بازیکنان با تمام توان بازی کردند. نمی دانم با چه زبانی از تک تک بازیکنان تشکر کنم.

گل محمدی در خصوص هافبک های پرسپولیس، گفت: در خط میانی نمی توانستیم با 2 هافبک دفاعی مسابقات را تمام کنیم. زمان آغاز مسابقات کمال کامیابی نیا مصدوم بود. نگرانی این را نداشتیم که بین کامیابی نیا، نوراللهی و سرلک کدام بازیکن را بازی دهیم. ضمن اینکه حسین پور هم بود که می توانست به ما یاری کند.

او در خصوص خط حمله پرسپولیس، گفت: زوج وحید امیری و عیسی آل کثیر جواب داد. هر 2 سرعت خوبی دارند و دوندگی بالایی را از خود نشان دادند. وحید امیری خستگی ناپذیر است. از علی پروین، خوردبین و کلانی تشکر می کنم که برای استقبال به فرودگاه آمدند. فعلا وحید امیری در پست مهاجم جواب داده است. آل کثیر هم در همان پست بازی خواهد نمود.

گل محمدی درباره بشار رسن گفت: او خیلی دیر به تیم اضافه شد و مصدوم بود. قرارداد او مشکل داشت. سعی کردیم در تعویض ها او را نگه داریم. در بازی آخر نسبت به بازی های دیگر سرحال تر بود. هر 3 دفاع وسط ما می توانند خط دفاع تیم ملی را تشکیل بدهند. خط دفاع ما شرایط سختی داشت، زیرا مهاجمان میلیاردی حریفان بسیار خطرناک بودند. شجاع خلیل زاده می توانست زودتر به تیم ملی دعوت شد.

او اعلام کرد: دقیق نمی دانم شرایط شجاع خلیل زاده چگونه است. ما در پست دفاع وسط بازیکن نگرفته ایم، زیرا احتمال جدایی او را در نظر نگرفته بودیم. خلیل زاده پرسپولیس را دوست دارد و فکر می کنم در این تیم می ماند.

سرمربی پرسپولیس گفت: اولویت من این بود که تیم در فصل جابجایی حفظ گردد. تمام بازیکنان جذب شده جای بازیکنان جدا شده را گرفته اند. مسائل اقتصادی وجود داشت و کماکان وجود دارد. پولی که قرار است به برانکو پرداخت گردد، همیشه ما را رو به روی طرفداران قرار می دهد. نمی دانم افرادی که این جو های رسانه ای را ایجاد می نماید، چه کسانی هستند. برانکو 2 سال است که پولی دریافت ننموده است. اگر پول وجود دارد به او پرداخت کنید. همیشه گفته اند بین پرداختی به بازیکنان یا برانکو یکی را باید انتخاب کنیم. در این زمینه باید صداقت بیشتری وجود داشته باشد.

او ادامه داد: این مسائل باید هرچه زودتر حل گردد. ما با مسائل اقتصادی راهی قطر شدیم. بحث اعتصاب وجود داشت که مسئله را جمع کردیم. مسائل اقتصادی همچنان ادامه دارد.

گل محمدی درباره شرایط محرومیت آل کثیر، توضیح داد: ما معاون حقوقی نداریم و برای حل مشکل آل کثیر به یک تیم حقوقی قوی احتیاج داریم. وکلای خارجی کاربلد هستند و تمام موارد را به سود خودشان تمام می نمایند. اگر خوب دفاع گردد، می توان در این پرونده برنده شد. قبل از تاریخ 22 شهریور قرارداد ها را ثبت نموده ایم و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

او در خصوص آغاز لیگ بیستم، اعلام کرد: ما پس از این مسابقات سنگین خیلی خسته هستیم. درخواست داریم که سازمان لیگ حداقل یک هفته بازی ها را با تاخیر برگزار کند. دوست داریم که با آمادگی و استراحت کافی وارد مسابقات شویم. طی یک سال گذشته فقط 3 ماه آن هم با استرس بازیکنان وقت استراحت داشتند. وحید امیری، احسان پهلوان و آل کثیر در فینال آسیا غایب هستند.

گل محمدی در سرانجام گفت: از پیشکسوتان، وزارت ورزش، کادر فنی، کادر پزشکی و بازیکنان تشکر می کنم که غیرت را معنی کردند. از اصحاب رسانه هم به دلیل انعکاس موفقیت تیم تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7687

به "گل محمدی: نفرات جدید پرسپولیس عاشق این تیم هستند، این دوره از لیگ قهرمانان آسیا برای من حالت حماسی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: نفرات جدید پرسپولیس عاشق این تیم هستند، این دوره از لیگ قهرمانان آسیا برای من حالت حماسی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید