گواردیولا: بازی با لستر شبیه ترن هوایی بود!، یک نمایش مجذوب کننده را برای طرفداران ساختیم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در شب پیروزی خانگی برابر لسترسیتی ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: بازی با لستر شبیه ترن هوایی بود!، یک نمایش مجذوب کننده را برای طرفداران ساختیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (یکشنبه) در اولین بازی خود پس از کریسمس در باکسینگ دی پیروز شد میهمان سرسختش تیم لسترسیتی را با نتیجه 6 بر 3 شکست دهد. این نتیجه در حالی در کارنامه شاگردان پپ گواردیولا ثبت شد که آنها بازی را طوفانی شروع کردند و در همان نیم ساعت نخست 4 بر صفر از میهمان شان پیش افتادند، هر چند روباه ها به شیوه ای دراماتیک و با زدن سه گل در عرض 10 دقیقه به بازی برگشتند و تیم میزبان و هوادارانش را دچار استرس کردند. مدافع عنوان قهرمانی اما در نیمه دوم با صبر و حوصله و یک نمایش چشم نواز، دو گل دیگر زد و به این ترتیب نهمین برد متوالی اش در لیگ برتر را کسب کرد.

پپ گواردیولا در انتهای بازی به خبرنگاران گفت: مثل یک ترن هوایی بود! یکی از آنها بازی هایی که معمولاً در باکسینگ دی می بینیم، همراه با کلی گل. همه از تماشای بازی لذت بردند. یک برد دیگر که برای تداوم فرایند خوب مان لازم بود. حالا سه روز استراحت و به بازی بعدی می رویم. خب راستش من از لستر انتظار نداشتم که در نیمه دوم آنطور به بازی برگردد. در نیمه اول با اینکه ما 4 بر صفر جلو بودیم و باز هم داشتیم موقعیت می ساختیم، حریف هر بار که آنها صاحب توپ می شد و خودش را به یک سوم پایانی زمین ما می رسید، دروازه مان را تهدید می کرد. بازی، بازی پرتحرک و پرتلاطمی بود. لسترسیتی تیمی بزرگ با کلی بازیکن باکیفیت است. درست است که در 6 بازی اخیرمان مقابل آنها در لیگ برتر 5 بار برنده شده ایم اما شکست دادن این تیم واقعاً کار دشواری است. وقتی مقابل تیم هایی مثل لسترستی بازی می کنید، همواره باید برای یک مسابقه پردردسر آماده باشید.

گواردیولا درباره اینکه چرا تیمش به حریف اجازه داد سه گل بزند و به بازی برگردد هم گفت: لسترسیتی در یکسری از پست ها بازیکنان باکیفیتی دارد. ما زمانی که توپ را لو می دادیم به دردسر می افتادیم. وقتی گل دوم را خوردیم، ذهنیت بازیکنان عوض شد و وقتی سومین گل را دریافت کردیم به قبول شکست نزدیک و دچار تردید شدیم اما با به خرج دادن صبر و حوصله دوباره موقعیت ساختیم و در نهایت بازی را بردیم. فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است. در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و همین شد که حریف دو گل زد. این گل ها اما نه به خاطر اینکه کار ما خیلی می لنگد، بلکه به خاطر کیفیت بالای بازی حریف بود. در هر صورت بازی بسیار خوبی بود که به نظر من، تیم ما می توانست گل های بیشتری هم بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11073

به "گواردیولا: بازی با لستر شبیه ترن هوایی بود!، یک نمایش مجذوب کننده را برای طرفداران ساختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: بازی با لستر شبیه ترن هوایی بود!، یک نمایش مجذوب کننده را برای طرفداران ساختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید