گواردیولا: 2 بر صفر راهی رختکن می شدیم، اوضاع می توانست متفاوت باشد، باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است تیمش می توانسته از بازی شب گذشته مقابل چلسی پیروز از زمین بیرون بیاید.

گواردیولا: 2 بر صفر راهی رختکن می شدیم، اوضاع می توانست متفاوت باشد، باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس بازی یک بر صفر برده مقابل چلسی را با شکست 2 بر یک لحظات پایانی عوض کردند و قهرمانی شان به تعویق افتاد، پس از این بازی گفت: روی هم رفته عملکرد خوبی بود. بابت این شکست ناراحتیم. ما می خواستیم در این بازی پرونده این فصل لیگ برتر را ببندیم اما باید تمرکز داشته باشیم. فوتبال غیرقابل پیش بینی است و باید روی بازی با نیوکاسل تمرکز کنیم.

وی افزود: به تک تک اتفاقاتی که افتاده، فکر نخواهم کرد چون تمامی ندارند. بازیکنان ما تمرکز فوق العاده ای داشتند. روی گل اولی که دریافت کردیم، راستا شوت حکیم زیاش را خوب نبستیم و روی گل دوم چلسی هم دفاع خوبی در محوطه جریمه مان نداشتیم. در کل بازی خوبی مقابل تیم سطح بالای چلسی بود. حالا 6 روز فرصت داریم تا استراحت کنیم و سپس خودمان را برای بازی فینال مان مقابل نیوکاسل آماده کنیم.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی شرح داد: ما نمی توانیم این موضوع را انکار کنیم که اگر با رجحان 2 بر صفر راهی رختکن می شدیم، اوضاع می توانست متفاوت باشد. ما در نیمه دوم با ورود گوندوگان و فودن به زمین بهتر شدیم، اما این چلسی بود که به گل رسید.

گواردیولا همچنین درباره پنالتی که مهاجم آرژانتینی اش با ضربه پاننکا زد و مندی آن را مهار کرد، گفت: اگر آگوئرو پنالتی را گل می کرد، می گفتید که او یک نابغه است. همیشه در مورد پنالتی ها هم به بازیکنان می گویم بهترین تصمیم را بگیرند، اینکه پاننکا بزنند، به چپ بزنند یا راست، دست خودشان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10033

به "گواردیولا: 2 بر صفر راهی رختکن می شدیم، اوضاع می توانست متفاوت باشد، باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: 2 بر صفر راهی رختکن می شدیم، اوضاع می توانست متفاوت باشد، باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید