999 پله تا دروازه بهشت در کشور عجایب، چین

به گزارش جعبه مهر، برای رسیدن به این بهشت باید از تله کابین بهره ببرید. بازدیدکنندگان، از مرکز ژانگجیاجیه در ایالت هونان چین با تله کابین به کوه تیانمن میروند. حدود نیم ساعت طول می کشد تا تله کابین، 24500 فوت بالا برود و به بالای کوه تیانمن برسد. در آخر مسافران جلوی دروازه بهشت پیاده می شوند. غار تیانمن که حدود 5000 فوت بالاتر از سطح دریاست، بلندترین طاق طبیعی در دنیا محسوب می گردد و باعث شده تا نام این مکان بسیار مشهور گردد. چشم اندازهای فوق العاده زیبا و منحصر به فرد باعث شده تا بازدیدکنندگان زیادی به این کوه بیایند. با خبرنگاران همراه باشید تا با دروازه بهشت چین آشنا شوید.

999 پله تا دروازه بهشت در کشور عجایب، چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

جهت دسترسی به دروازه بهشت

برای رسیدن به دروازه بهشت چین، بازدیدنمایندگان باید از 999 پله که پلکان بهشتنام دارد، بالا روند. در معانی و رمزگذاری های چینی، عدد9، عدد خوش شانسی و نمادی از اقبال خوب و جاودانی است. کسانی که تمایلی به استفاده از تله کابین ندارند، می توانند سوار بر اتوبوس، از یک جاده باریک که 99 پیچ و خم دارد، این جهت را طی نمایند. خود غار تیانمن حدود 430 فوت ارتفاع و 190 فوت عرض دارد. تا سال 263 میلادی، این غار یک مکان کاملا عادی بود تا اینکه یک طرف صخره فرو ریخت و دروازه ای به سمت بهشت به وجود آمد. به هر حال مراقب باشید که با چه کسانی در خصوص داستان پیدایش این غار صحبت می کنید. برخی بر این باورند که پیدایش این غار بسیار مرموز بوده و این باور باعث شد که برای برخی افراد، کوه تیانمن به عنوان یک کوه مقدس شناخته گردد.

جاذبه های گردشگری اطراف دروازه بهشت

بازدیدنمایندگانی که به جاذبه های طبیعی مذهبی علاقه دارند، می توانند از معبد تیامنشان بازدید نمایند، این معبد در سال 870 میلادی ساخته شده است. گفته می گردد که اینجا مرکز بودایی های هونان غربی است. همچنین می توانید در پارکی که این کوه را احاطه نموده، گردش کنید. این پارک چشم اندازهای باورنکردنی و بسیار زیبایی دارد. چند جهت پیاده روی در صخره ها وجود دارد (سه تا از آن ها از شیشه ساخته شده) که بازدیدنمایندگان می توانند از این طریق به این ژئوپارک (پارکی که از نظر زمین شناسی اهمیت خاصی دارد و برای آگاهی عموم و جذب گردشگر استفاده می گردد) و کوه مقدس چینی نزدیک تر شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2968

به "999 پله تا دروازه بهشت در کشور عجایب، چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "999 پله تا دروازه بهشت در کشور عجایب، چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید