افت پتربورو، افت تفضلی

به گزارش جعبه مهر، پتربورو و تفضلی بعد از شروعی امیدوارکننده در لیگ یک انگلیس، چند هفته ای است که روی نوار ناکامی گام برمی دارند و تعیین هم نیست آیا بتوانند تا خاتمه در جمع مدعیان صعود به چمپیونشیپ قرار بگیرند یا نه؟

افت پتربورو، افت تفضلی

به گزارش خبرنگاران ،هفته هفدهم لیگ یک انگلیس با شکست پتربورو یونایتد همراه بود. تفضلی و هم تیمی هایش این بار در خانه ویکامب واندررزمغلوب شدند. دیداری که با حضور 5225 تماشاگر در استادیوم آدامزپارک برگزار گردید و برایان موریس 22 ساله در دقیقه 67 تک گل بازی را به سود ویکامب به ثمر رساند.

رایان تفضلی در این بازی 90 دقیقه در ترکیب پتربورو حضور داشت اما نتوانست مانع از ثبت چهارمین شکست فصل تیمش گردد. ویکامب واندررز با این برد 21 امتیازی شد تا به رده پانزدهم جدول صعود کند. پتربورو نیز با این شکست، همچنان 33 امتیازی ماند تا بعد از پورتسموث 38 امتیازی و ساندرلند 35 امتیازی در صندلی سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

تفضلی این فصل در تمام بازی های پتربورو حضور داشته و روی هم 1486 دقیقه در زمین بوده. او فقط 44 دقیقه از بازی های پتربورو تا انتها هفته هفدهم را از دست داده و این یعنی او یک بازیکن کلیدی در این تیم مدعی است.

پتربورو بعد از شروعی امیدوارنماینده در لیگ یک انگلیس، چند هفته ای است که روی نوار ناکامی گام برمی دارد و تعیین هم نیست آیا بتواند تا انتها در جمع مدعیان صعود به چمپیونشیپ قرار بگیرد یا نه؟ این تیم فعلا مجوز حضور در پلی اف را به دست آورده اما 29 بازی دیگر از رقابت های باقی مانده و باید ببینیم آیا تفضلی و پتربورو می توانند موفقیتی بزرگ کسب نمایند یا همچنان در لیگ یک باقی می مانند.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 646

به "افت پتربورو، افت تفضلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت پتربورو، افت تفضلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید