آئین انعقاد تفاهنامه بورسیه تحصیلی دانش آموزان بخش نوبران ساوه برگزار گردید

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/مرکزی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان بخش نوبران ساوه آئین انعقاد تفاهنامه بورسیه تحصیلی دانش آموزان این بخش برگزار گردید.

آئین انعقاد تفاهنامه بورسیه تحصیلی دانش آموزان بخش نوبران ساوه برگزار گردید

رئیس اداره آموزش و پرورش نوبران در این آئین گفت: براساس تفاهمنامه مقرر شده با یک شرکت مواد غذایی هرساله 10 دانش آموز برتر از لحاظ علمی، توسط این شرکت بورسیه و آینده شغلی آنان تامین می گردد.

محمد صابر هدف از اجرای این تفاهمنامه را شناسایی استعدادها و تربیت نسلی پویا برای ساختن آینده کشور دانست و اضافه نمود: این شرکت مواد غذایی در بخش نوبران کوشش وافری در تامین زیرساخت های برگزاری آموزش مجازی بخشی از دانش آموزان این منطقه به عمل آورده است.

مدیرعامل این شرکت غذایی نیز با اشاره به ظرفیت های گردشگری بخش نوبران اضافه نمود: برای فرهنگ سازی و ایجاد اشتغال در این زمینه، هر دانش آموزی که با ارائه طرح اشتغال زایی بتواند یک نفر را مشغول بکار کند، پس از تصویب طرح در کمیته سرمایه گذاری شرکت، از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند خواهد شد.

محمد کریمی از اولویت جذب نیروهای روستایی در این شرکت اطلاع داد و اضافه نمود: اعتقاد داریم که روستاییان ما از تعهد و مسئولیت پذیری بالایی در امور برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در هیچ جای ایران، حتی یک دانش آموز بخاطر نگرانی از مسائل مالی از تحصیل باز بماند، اضافه نمود: دانش آموزانی که در نقاط محروم تحصیل می نمایند از استعدادهای بالایی برخوردار هستند و بورسیه کردن آنان گامی در جهت شکوفایی استعدادهای نهفته این آینده سازان کشور است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: باید قدر ظرفیت ها، امکانات و فرصت ها را بدانیم. منطقه نوبران قابلیت ارتقا به منطقه ویژه گردشگری را دارد و در این راستا مسابقه گردشگری برگزار خواهیم کرد. اگر به درستی الگوهای گردشگری را پیاده کنیم و طراحی کنیم موجب تحول در منطقه و کارآفرینی خواهد شد.

این سرمایه گذار بومی منطقه نوبران توضیح داد: برای آینده کشور باید نیروهای وفادار تربیت گردد و حمایت از تحصیل و فرصت شغلی دانش آموزان می تواند منطقه نوبران را به یک نقطه افتخار آمیز کشور تبدیل کند.

لازم به ذکر است در این مراسم از دانش آموزان برتر علمی و مسابقات فرهنگی و هنری که با موضوعات مختلف توسط این شرکت برگزار شده بود، با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6453

به "آئین انعقاد تفاهنامه بورسیه تحصیلی دانش آموزان بخش نوبران ساوه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئین انعقاد تفاهنامه بورسیه تحصیلی دانش آموزان بخش نوبران ساوه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید