آخرین وضعیت آماده سازی استادیوم آزادی برای دیدار پرسپولیس - کاشیما

به گزارش جعبه مهر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: همه مواردی که مدنظر فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزش کشور برای برگزاری بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده، اجرا شده است.

آخرین وضعیت آماده سازی استادیوم آزادی برای دیدار پرسپولیس - کاشیما

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی در بازدید میدانی از استادیوم آزادی تهران گفت: همه مواردی که مدنظر فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزش کشور برای برگزاری بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده، اجرا شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در جریان روند آماده سازی یکسری از خدماتی که کمبود داشتیم، در مجموعه اضافه کردیم و فکر می کنم تا آخر هفته آینده همه تعهدات ما انجام گردد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عمده مشکل روند آماده سازی را گیت ها بیان کرد و از شروع نصب گیت ها اطلاع داد و گفت: سعی می کنیم تا 15 یا نهایت 17 آبان ماه امسال گیت ها نصب شوند.

کریمی تاکید نمود: مشکل خاصی در اجرای پروژه راه اندازی مجدد استادیوم آزادی و مجموعه خدماتی که برای برگزاری یک مسابقه خیلی مهم و خوب و با کیفیت احتیاج است، نداریم. ان شاالله این دیدار با پیروزی نماینده ایران هم همراه گردد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 555

به "آخرین وضعیت آماده سازی استادیوم آزادی برای دیدار پرسپولیس - کاشیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت آماده سازی استادیوم آزادی برای دیدار پرسپولیس - کاشیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید