اختلاف نظر 120 هزار تومانی برای مشخص قیمت بلیت دیدار پرسپولیس - کاشیما

به گزارش جعبه مهر، مسئولان ورزش با شرکتی که مسئول بلیت فروشی است، برای معین قیمت بلیت های دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اختلاف نظر دارند.

اختلاف نظر 120 هزار تومانی برای مشخص قیمت بلیت دیدار پرسپولیس - کاشیما

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه 19 آبان ماه دیدار برگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا را در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهند کرد.

در حال حاضر مسئولان ورزش کشور در کوشش برای آماده سازی استادیوم آزادی و مهیا کردن زیرساخت های مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند که این کار با سرعت قابل توجهی در حال اجرا است و به نظر می رسد همه معیارهای مورد نظر AFC تا روز 19 آبان لحاظ خواهد شد.

یکی از مسائلی که درباره این دیدار وجود دارد، قیمت بلیت ها است. مسئولان رده بالای ورزش کشور معتقدند که قیمت بلیت فینال باید بین 20 تا 30 هزار تومان تعیین گردد، این در حالی است که شرکتی که مسئولیت بلیت فروشی را بر عهده دارد، معتقد است که بلیت ها باید 150 هزار تومان (طبقه اول) و 100 هزار تومان (طبقه دوم) فروخته گردد.

قرار شده است تصمیم گیری نهایی در این باره پس از بازگشت گرشاسبی به ایران صورت گیرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همراه تیمش برای بازی رفت با کاشیمای ژاپن که شنبه 12 آبان برگزار می گردد، به این کشور سفر نموده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 564

به "اختلاف نظر 120 هزار تومانی برای مشخص قیمت بلیت دیدار پرسپولیس - کاشیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف نظر 120 هزار تومانی برای مشخص قیمت بلیت دیدار پرسپولیس - کاشیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید