آزمایش بالینی واکسن دانشگاه آکسفورد در هند انجام می گردد

به گزارش جعبه مهر، مقامات بهداشتی هند تایید انجام آزمایش بالینی مرحله دوم و سوم واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد در هند را صادر کردند.

آزمایش بالینی واکسن دانشگاه آکسفورد در هند انجام می گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، مقامات بهداشتی هند تایید انجام آزمایش بالینی مرحله دوم و سوم واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد در هند را صادر کردند.

به همین دلیل سازمان کنترل داروی هند به موسسه سروم این کشور مجوز داد، مرحله دوم و سوم آزمایش بالینی واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد در هند انجام گردد.

در حال حاضر، کارآزمایی بالینی مرحله 2 و 3 از نامزد واکسن آکسفورد در انگلیس در حال اجرا است، کارآزمایی بالینی مرحله 3 در برزیل و کارآزمایی بالینی مرحله 1 و 2 در آفریقای جنوبی نیز صورت می گیرد.

یک مقام ارشد وزارت بهداشت هند اعلام نمود: این مجوز در اواخر روز یکشنبه پس از ارزیابی بر اساس توصیه های کمیته بهداشت درباره کووید 19 اعطا شد.

یک مقام ارشد وزارت بهداشت هند نیز تأکید نموده است: این شرکت موظف است داده های ایمنی که توسط هیات نظارت بر ایمنی داده ها(DSMB) ارزیابی شده را قبل از آزمایش بالینی مرحله سوم به سازمان مرکزی کنترل استاندارد داروها ارائه دهد.

طبق طرح مورد مطالعه، هر فرد به مدت چهار هفته با دو دوز از واکسن تحت آزمایش قرار می گیرد؛ دوز اول در روز اول و دوز دوم 29 روز بعد تزریق می گردد و پس از آن ایمنی در فواصل از پیش معین شده ارزیابی می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6808

به "آزمایش بالینی واکسن دانشگاه آکسفورد در هند انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش بالینی واکسن دانشگاه آکسفورد در هند انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید