شروع فعالیت مرکز تئاتر مولوی از امروز خبرنگاران

به گزارش جعبه مهر، همزمان با اتمام تعطیلات نوروزی و انتقال تئاتر به مشاغل گروه دو، مرکز تئاتر مولوی فعالیت خود را در سال جدید شروع می نماید.

شروع فعالیت مرکز تئاتر مولوی از امروز خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، از یکشنبه 15 فروردین امسال فعالیت های مرکز تئاتر مولوی نظیر اجراها، کارگاه های آموزشی و برنامه های پژوهشی این مرکز از سر گرفته می شوند.

از نمایش های جدید این مرکز می توان به نمایش شب - خارجی - یرما نوشته فدریکو گارسیا لورکا به دراماتورژی و کارگردانی نسیم ادبی و ندا شاهرخی اشاره نمود که از 18 فروردین اجرا های خود را در سالن اصلی این مجموعه شروع می نماید. در این نمایش بازیگرانی همچون آناهید ادبی، علیرضا عبدالعلی زاده، سجاد طاهری، سوگند حسینی، عاطفه غضنفری، دانیال محمدی، سجاد باقری، صدف محسنی، شبنم خاتون حسینخانی، مرجان رونودی، صدف محسنی، صبور عسگری، رایحه پاشا، شبنم ابریشمی، شقایق کمالی، حامد مهربانی، سهراب صمیمی و شهاب خجسته راد ایفای نقش می نمایند.

همچنین کارگاه فصل تئاتر مستند که با همکاری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در مرکز تئاتر مولوی در سال گذشته شروع شده است جلسات پایانی خود را در ماه جاری در این مرکز برگزار خواهد نمود.

نمایش ها و رویداد های مرکز تئاتر مولوی همچنان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان مخاطبان است.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9731

به "شروع فعالیت مرکز تئاتر مولوی از امروز خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت مرکز تئاتر مولوی از امروز خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید