آغاز وبینارهای سمپوزیوم گردشگری از هفته آینده

به گزارش جعبه مهر، مرحله دوم #وبینارهای #سمپوزیوم ملی یکصد سال #گردشگری ایران از هفته آینده آغاز به کار می کند.

آغاز وبینارهای سمپوزیوم گردشگری از هفته آینده

به گزارش دنیای سفر، این سلسله وبینارهای پیش سمپوزیوم با نام هایی چون سیر تاریخی هتل ها و مراکز اقامتی، سیر تاریخ خوراک، غذا، نوشیدنی و رستوران، نقش آموزش های مهارتی در توسعه گردشگری، سیر تاریخی گردشگری فرهنگی، زیارتی، ورزشی و طبیعتگردی و سیر تاریخی نوآوری در گردشگری در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده از طریق متخصصان، فعالان و استادان گردشگری برگزار خواهد شد.

در این وبینارها که شکلی کارگاهی دارد و به صورت مجازی برگزار می شود، روایتی متفاوت از خوراک، نوشیدنی و سیر تاریخی رستوران در ایران، اهمیت آموزش، مهارت افزایی و نوآوری ها در گردشگری و یکصد سال تنوع گردشگری و اقامتگاه در ایران مرور می شود.

سمپوزیوم یکصد سال گردشگری ایران 30 و 31 مرداد ماه 1400 در محورهای حمل و نقل، مهمان نوازی، پذیرایی، غذا و نوشیدنی، جاذبه ها و مقاصد گردشگری، خدمات مسافرتی و دیگر محورهای کاربردی در گردشگری برگزار می شود.

محمدحسین ایمانی خوشخو، دبیر این سمپوزیوم تاکید کرده که نگاه اصلی این رویداد صرفا نظری و علمی نیست و موضوعات آن جنبه های کاربردی و عملیاتی دارد.

او یکی دیگر از دستاوردهای این سمپوزیوم را مکتوب کردن تجربه ها و تاریخ شفاهی گردشگری دانسته و آن را چراغ راهی برای دولت نو دانسته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دنیای سفر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10845

به "آغاز وبینارهای سمپوزیوم گردشگری از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز وبینارهای سمپوزیوم گردشگری از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید