ابزار Interpreter Mode در گوگل اسیستنت گوشی ها فعال شد: ترجمه بی درنگ 44 زبان خارجی در سفرهای کاری و تجاری

به گزارش جعبه مهر، گوگل ابزار Interpreter Mode را برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید فعال کرد.

ابزار Interpreter Mode در گوگل اسیستنت گوشی ها فعال شد: ترجمه بی درنگ 44 زبان خارجی در سفرهای کاری و تجاری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

اوایل سال جاری بود که غول وب در نمایشگاه CES 2019 از ابزار ترجمه بی درنگ Interpreter Mode پرده برداری کرد. ابزاری که اجازه می دهد هر زبان شنیده شده را به زبان دیگری ترجمه کنید. ابتدا، این ابزار روی دستگاه های Nest Hub گوگل فعال شد که چندان کاربردی نبود و مردم در سفر بدان دسترسی نداشتند.

گوگل خودش را مسئول سازمان دهی اطلاعات جهان و در دسترس قرار دادن آن ها برای استفاده مردم می داند. به همین دلیل، بیش از نیمی از ترافیک کل اینترنت را جست وجوهای گوگل تشکیل می دهد.

بسیاری از اطلاعات روزانه مردم در تعامل با یکدیگر اتفاق می افتد. مردمانی با زبان ها و فرهنگ های مختلف که ممکن است در کشور دیگری برای یک ماموریت کاری و تجاری یا سفرهای تفریحی و گردشگری رفته باشند و احتیاج دارند از دیگران اطلاعاتی دریافت نمایند.

به همین دلیل، توسعه ابزار Interpreter Mode برای گوگل بسیار اهمیت داشت و همه کاری انجام داد تا پیش از ورود به سال 2020 در دسترس مردم قرار گیرد.

اکنون این ابزار فعال شده است و کافی است گوشی هوشمند خود را در دست گرفته و گوگل اسیستنت را اجرا کنید. بعد به او بگویید: Hey, Google, be my French translator یا هر زبان دیگری که احتیاج دارید!

گوگل اسیستنت به گفتار خارجی شما گوش داده و به زبان شما ترجمه می نماید. همین طور، می تواند جملات گفته شده شما را به زبان خارجی دیگری ترجمه کند تا طرف مقابل شما گوش نموده و متوجه گردد. در حال حاضر، این ابزار ترجمه بی درنگ از 44 زبان زنده جهان پشتیبانی می نماید.

مفیدترین ابزار گوگل پس از مپس برای مسافران

افزون بر این، Interpreter Mode می تواند پیغام های متنی رد و بدل شده را در پیغام رسان ها یا محیط های دیگر خوانده و ترجمه کند. اگر به کشورهای غیر انگلیسی زبان سفر کنید؛ ابزار Interpreter Mode مفیدترین سرویس گوگل پس از گوگل مپس خواهد بود.

ممکن است شما در دبیرستان یا دانشگاه و همین طور شاید به طور داوطلبانه، چندین زبان خارجی یاد گرفته باشید ولی مکالمه به این زبان ها یا ارتباط گیری با مردم محلی این زبان ها بسیار سخت است و غالبا درمانده خواهید شد. اگر سفر کاری و تجاری داشته باشید؛ این شرایط بدتر می گردد و می تواند روی کارایی و آینده شما تاثیر بگذارد.

اینجا است که سرویس جدید گوگل ارزش واقعی خود را نشان می دهد و می تواند یک ابزار طلایی در دست تجار و کارمندان باشد.

برای استفاده از این ابزار، باید گوگل اسیستنت و گوگل ترنسلیت را از قبل روی گوشی خود نصب نموده باشید. اگر هم قبلا آنها را نصب نموده اید، بهتر است به نسخه جدید به روزرسانی کنید تا در سفر احتیاجی به اینترنت نداشته باشید.

برای دریافت این دو نرم افزار می توانید به فروشگاه های گوگل پلی و اپ استور مراجعه کنید.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4185

به "ابزار Interpreter Mode در گوگل اسیستنت گوشی ها فعال شد: ترجمه بی درنگ 44 زبان خارجی در سفرهای کاری و تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار Interpreter Mode در گوگل اسیستنت گوشی ها فعال شد: ترجمه بی درنگ 44 زبان خارجی در سفرهای کاری و تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید