ازکی چه طور به ما کمک می کند تا بهترین بیمه نامه را بخریم؟

به گزارش جعبه مهر، خرید بیمه برای اتومبیل، بیمه های تکمیلی و درمانی، بیمه های حوادث و مسافرتی و ... از ضروریات داشتن آرامش خیال در زندگی های پرمشغله امروزی ست. از آن طرف با توجه به تعدد شرکت های فعال بیمه ای، احتمالا انتخاب یک بیمه نامه مناسب با پوشش های فرعی و اضافی و همچنین کنندگی های پرداخت خسارت دردسترس سخت و گیج کننده خواهد بود. شهروندان امروزی نیاز دارند تا نگران فراموش کردن تاریخ تمدید بیمه نامه خودروی خود یا انبار و کارگاه خود نباشند، یک بیمه تکمیلی با پوشش حداکثری انواع خدمات درمانی و پزشکی برای خود و خانواده شان تهیه کنند، کارفرماها باید کارگران و پرسنل خود را با قیمتی منصفانه بیمه کنند و ... اما چه طور از بین این همه محصولات بیمه ای و شرکت های بیمه مختلف بهترین گزینه را برای زندگی و کسب وکار خود انتخاب کنیم؟

ازکی چه طور به ما کمک می کند تا بهترین بیمه نامه را بخریم؟

پاسخ ساده است می توانید از سامانه ازکی برای انجام کارهای بیمه ای خود استفاده کنید. حالا برایتان توضیح می دهیم که ازکی چیست و چه طور قرار است خریدهای بیمه ای شما را مقرن به صرفه و سریع تر بکند.

جهت خرید و مقایسه بیمه نامه موردنظر خود می توانید طبق آدرس زیر وارد وب سایت ازکی شده و در کوتاه ترین زمان، به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید:

https://www.azki.com/

ازکی چیست؟

ازکی شرکت بیمه نیست! ازکی سامانه ای آنلاین است که به شما اجازه می دهد به راحتی انواع شرکت های بیمه را باهم مقایسه کنید و با بررسی حق بیمه ها و پوشش های مختلف بهترین بیمه نامه را برای خودتان انتخاب و به صورت آنلاین خرید کنید. نکته خوب اینکه اگر خرید بیمه نامه خود را پیش از ساعت 21 ثبت کرده باشید، بیمه نامه شما همان روز صادر می شود. یعنی حتی آخرین ساعت روز اتمام بیمه نامه بدنه اتومبیل تان هم می توانید به راحتی کار تمدید آن را انجام بدهید و محدود به ساعات اداری و کاری کنندگی های بیمه نخواهید بود. بعلاوه علاوه بر امکان مقایسه قیمت و شرایط محصولات بیمه ای مختلف، سامانه ازکی، پیگیری پرداخت خسارت آنلاین را هم برای کاربران خود ممکن می کند.

هدف ازکی تبلیغ یک یا چند شکرت بیمه خاص یا تشویق کاربر به خرید بیمه نامه ای مشخص نیست، بلکه قرار است کاملا انواع خدمات شرکت های بیمه مختلف را در بی طرفی کامل به مشتری ها معرفی و به آن ها در تصمیم گیری برای خرید بیمه نامه مناسب نیازشان کمک کند.

ازکی چه طور کار می کند؟

سامانه ازکی درواقع یک تجمیع کننده بیمه (Insurance aggregator) و یک واسطه بین شرکت های بیمه و بیمه گذاران است که امکان مقایسه آسان و انتخاب از بین شرکت های مختلف بیمه را به شما می دهد. بعلاوه این مجموعه دارای مجوز کارگزاری از بیمه مرکزی نیز هست.

با استفاده از ازکی تمامی بیمه های شما به صورت شفاف در یک حساب کاربری در اپ یا وب سایت تحت کنترل تان خواهد بود و به راحتی می توانید تمدید بیمه نامه های خود یا دریافت خسارت های احتمالی تان را مدیریت کنید. با ازکی دیگر نیازی نیست برای خرید یا تمدید یک بیمه نامه به صورت حضوری به بیمه گر خود مراجعه کنید و زمان زیادی را صرف ورق بازی های اداری و کپی گرفتن برگه های مختلف بکنید.

به زبان ساده، سامانه ازکی به کاربران خود این امکان را می دهد که فقط با یک کلیک قیمت بیمه نامه مورد نظر خود را دریافت کنند و قبل از انتخاب و خرید هم محصولات یکسان بیمه ای از شرکت های مختلف بیمه را با هم مقایسه کنند. به این ترتیب، شما مجبور نیستید تا مدام وب سایت شرکت های بیمه مختلف را به صورت جداگانه جستجو و زمان زیادی را برای پیدا کردن بهترین بیمه گذار صرف کنید. یعنی با ازکی می توانید به سرعت قیمت ها و سیاست های بیمه ای شرکت های مختلف را مقایسه کنید و بعد از بررسی دقیق حق بیمه، شرایط و ضوابط، مزایای ارائه شده، پوشش و غیره بیمه نامه ها با به روزترین اطلاعات شرکت های بیمه، خرید بیمه انتخابی تان را به صورت آنلاین و از هر کجا ثبت کنید.

بد نیست بدانید، تقریبا 50 درصد از بیمه های آنلاین در اروپا به وسیله تجمیع کننده ها فروخته می شود. درحقیقت ازکی ازبه روزترین روش ها و استراتژی های صنعت بیمه برای ارائه خدمات به کاربران استفاده می کند. روش ها و استراتژی هایی که به گفته کارشناسان اقتصاد و بیمه کمک می کند که شرکت های بیمه مختلف در قیمت و عملکرد محصول رقابتی تر شوند و مدام سعی کنند بهترین و باکیفیت ترین محصولات بیمه ای را با مناسب ترین قیمت ها عرضه کنند.

مزایا و امکاناتی که ازکی برای کاربران فراهم می کند.

برای استفاده از ازکی تنها کافی ست تا به اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید از هرجایی که هستید، بعد از مقایسه و بررسی قیمت ها و شرایط شرکت های مختلف، درخواست خود را برای خرید بیمه های مختلف ثبت کنید. با تمامی انواع مرورگرهای مختلف مانند Chrome، Safari و ... هم می توانید سامانه اینترنتی ازکی را باز کنید. بعلاوه برای نصب اپلکیشن ازکی بر روی موبایل خود تنها داشتن سیستم عامل اندروید (نسخه 4.1 یا بالاتر) و iOS (نسخه 7.5 یا بالاتر) کافی ست. یعنی حتما نباید گوشی های همراه هوشمند آخرین مدل و گران قیمت داشته باشید تا عضوی از خانواده بزرگ ازکی شوید.

نکته مهم تر اینکه ازکی با تمام شرکت های معتبر بیمه کشور همکاری می کند و با داشتن بیش از 200 نفر کارمند تمام بیمه های مرسوم اعم از بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر و ... را پوشش می دهد. بعلاوه همراه با فعالیت های به روز در سطح دنیای تمامی محصولات بیمه ای حتی بیمه های نو و کم تر شناخته شده در ایران، مثل بیمه وام های بانکی، بیمه پول در صندوق، بیمه شترمرغ، بیمه اسب، بیمه های بدنه و مسئولیت انواع شناورها، بیمه نامه بدنه و مسئولیت هواپیما ها و هلی کوپتر، بیمه فساد کالا در سردخانه (DOS) و بیمه هزینه های حقوقی را هم عرضه می کند. بعلاوه با استفاده از ازکی می توانید بیمه های سازمانی و گروهی را با شرایط خوب و مناسب برای کارگران و کارمندان شرکت و کارگاه خود تهیه کنید.

یکی از خدمات مهم ازکی مشاوره رایگان کارشناسان و تیم پشتیبانی، به وسیله تلفن، چت یا ایمیل به کاربران است. علاوه براین ها، ازکی امکان خرید بیمه اقساطی را هم برای کاربران فراهم کرده است و حتی می توانید از خود ازکی وام بگیرید. درصورت خرید یک بیمه نامه از ازکی، 10 روز قبل از سررسید بیمه مذکور با شما تماس گرفته شده و موعد سررسید بیمه تان یادآوری می شود. نهایتا هم بیمه نامه شما به صورت رایگان و با پیک به دستتان می رسد.

حضور در ازکی چه نفعی برای شرکت های بیمه دارد؟

شاید برایتان سوال شود که اگر قرار نیست ازکی یک شرکت بیمه خاص را تبلیغ کند، همکاری شرکت های بیمه معتبر و شناخته شده کشور با این مجموعه چه نفعی برای آن ها خواهد داشت؟

شرکت های بیمه، از تجمیع کننده های بیمه و سامانه هایی مثل ازکی برای تولید سرنخ و ورود به بازارهای نو استفاده می کنند. از آنجایی هم که ازکی به طور منظم بازار را تجزیه و تحلیل می کند، شرکت های مذکور همیشه بینش تازه ای در مورد نیازهای بیمه ای مشتریان دراختیار خواهند داشت که به آن ها فرصتی می دهد تا بتوانند همپای پیشرفت های روز صنعت بیمه در دنیا همیشه نوترین محصولات بیمه ای را ایجاد و عرضه کنند.

چرا باید به ازکی اعتماد کنم؟

ازکی تضمین می دهد که متعلق به هیچ یک از شرکت های بیمه نیست و هیچ توصیه ای هم به خرید از شرکت مشخصی نمی کند. مهم تر از همه اینکه ازکی مجوزهایی مثل مجوز کارگزاری و مجوز ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی را هم کسب کرده و نشان ای نماد هم دارد. یعنی می توانید با خیال راحت پرداخت های لازم برای خرید و تمدید بیمه نامه خود را به وسیله درگاه های بانکی متصل به این سامانه انجام بدهید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10986

به "ازکی چه طور به ما کمک می کند تا بهترین بیمه نامه را بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازکی چه طور به ما کمک می کند تا بهترین بیمه نامه را بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید