اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در خراسان جنوبی

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه توسط اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان اطلاع داد.

اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در خراسان جنوبی

فائزه موهبتی، امروز چهارشنبه 28 اسفند، در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ملی خدمات بشرمحبت آمیز اطلاع داد و اضافه کرد: این طرح با ثبت و انتشار خدمات و رویدادهای بشرمحبت آمیز و امدادی اعضای جوان داوطلب و رفتارهای بشر محبت آمیز هم وطنان در دوره گذرا از ویروس کرونا و مهار این زنجیره اجرایی می گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: افزایش سطح آگاهی و مقابله با ویروس کرونا به وسیله انتشار اخبار آموزشی هلال احمر در فضای مجازی، آرامش فشار روانی و ترس احتمالی اعضا و خانواده ها با افزایش نشاط و امید و افزایش سطح تاب آوری، از جمله اهداف اجرای طرح است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در منزل، مشارکت اعضا در فعالیت های بشرمحبت آمیز و حس مسئولیت پذیری اعضا با ورود به موضوع کرونا ویروس را از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست.

موهبتی اظهار کرد: این پویش در هشت محور اعم از پویش ملی لبخند، پویش ملی لبخند با خانواده، پویش ملی هلال آماد و جشنواره فیلم و عکس برگزار می گردد.

وی ادامه داد: جشنواره خاطره نویسی، جشنواره نقاشی، طرح ملی آوای وطن، قصه گویی تلفنی و طرح سحر از دیگر محورهای مد نظر در این پویش است.

موهبتی با بیان اینکه این طرح به عنوان جایگزین طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی اجرایی می گردد، گفت: این طرح در راستای تشویق مردم، جوانان و نوجوان به درخانه ماندن اجرا می گردد.

وی یادآور شد: شرکت نمایندگان می توانند تا 15 اردیبهشت 99 آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره در سایت جوانان هلال احمر ارسال نمایند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5284

به "اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید