اردوغان: دنیا پسا کرونا دیگر مانند قبل نمی گردد

به گزارش جعبه مهر، رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی درباره اقدامات این کشور برای مقابله با گسترش کرونا، گفت که دنیا پس از کرونا دیگر مانند قبل نخواهد بود.

اردوغان: دنیا پسا کرونا دیگر مانند قبل نمی گردد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست اعضای دولت اظهار کرد: به لطف اقداماتی که در گذشته انجام داده ایم و همچنان انجام خواهیم داد، به موازات اروپا و دنیا با این بیماری همه گیر مقابله خواهیم کرد.

وی درباره اقدامات اتخاذ شده برای مقابله با کرونا در ترکیه اضافه نمود: حداکثر طی 45 روز دو بیمارستان جدید در استانبول راه اندازی خواهیم کرد.

اردوغان در این باره توضیح داد: قصد داریم تا علاوه بر بیمارستان های کنونی طی 45 روز فرودگاه بین المللی آتاتورک و بخشی از فرودگاه سنجاق تپه در استانبول را به دو بیمارستان تبدیل کنیم.

وی در ادامه گفت: در مراکز تجاری ماسک رایگان توزیع می گردد و ماسک کافی برای شهروندان مان تا زمان سرانجام این بیماری همه گیر وجود دارد.

رئیس جمهوری ترکیه در ادامه بیان کرد: حجم یاری های اقتصادی در حساب های کمپین همبستگی ملی بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون لیر ترکیه است و ما یاری به دو میلیون و 300 هزار خانواده زیان دیده از کرونا را شروع نموده ایم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5600

به "اردوغان: دنیا پسا کرونا دیگر مانند قبل نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: دنیا پسا کرونا دیگر مانند قبل نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید