اشتباهات فاحش داوری مانع صعودمان شد، کار سختی در روسیه داریم

به گزارش جعبه مهر، سرعتی زن جوان تیم ملی والیبال در مصاحبه با خبرنگاران درباره تجربه حضورش در رقابت های لیگ ملت ها گفت: دومین تجربه ام در مسابقات لیگ ملت ها بود، سال گذشته، هفته چهارم و پنجم در کنار تیم بودم اما سال جاری شرایط فرق کرد و از ابتدا در کنار تیم ملی حضور داشتم.

اشتباهات فاحش داوری مانع صعودمان شد، کار سختی در روسیه داریم

علی اصغر مجرد ادامه داد: در هفته نخست رقابت ها بازی های خوبی در چین برگزار و سه پیروزی کسب کردیم. هفته دوم فقط مقابل برزیل مغلوب شدیم، در هفته سوم و چهارم به میزبانی ایران 5 پیروزی از 6 بازی داشتیم و کار صعود به هفته انتهای کشید. در این هفته نیز با شکست تیم صربستان به مرحله نهایی صعود و در جمع شش تیم برتر قرار گرفتیم.

ملی پوش والیبال تاکید نمود: صعود از بین شش تیم برتر دنیا کار راحتی نیست و بازی با این تیم ها آسان نبود. متاسفانه در بازی مقابل لهستان، نمی دانم بگویم بد باختیم یا اینکه مقابل تیم جوان لهستان غافلگیر شدیم اما در بازی برابر برزیل نسبت به بازی نخست بهتر بازی کردیم. برزیل یکی از قدرت های والیبال دنیا است و بازی سختی داشتیم.

وی اضافه نمود: در حالیکه 2 دست عقب بودیم کار سختی برای برگشت به بازی داشتیم اما پیروز شدیم و بازی را در ست شماری برابر کردیم. متاسفانه در ست آخر اشتباهات فاحش داوری در امتیاز های حساس مانع پیروزی تیم ایران شد. بازیکنان تمام کوشش خود را کردند اما نشد و در نهایت عنوان پنجمی را کسب کردیم که مقام بدی نیست. می توانستیم عنوان بهتری به دست آوریم ولی شرایط این طور رقم خورد و مانع از روی سکو رفتنمان شد.

مجرد درباره تجربه اش در این مسابقات گفت: تجربه خوبی کسب کردم، نکات زیادی در این رقابت ها در کنار هم تیمی هایم آموختم. حضور در مسابقات لیگ ملت ها به سودم شد و به راستا والیبالی ام یاری کرد. دوست دارم همین راه را ادامه دهم و به تجربیاتم بیافزایم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال با اشاره به مسابقات انتخابی المپیک ادامه داد: تیم ملی شرایط خوبی دارد. مرحله نخست کسب سهمیه در گروه ایران به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد و همین کار را سخت می نماید. ملی پوشان تمام کوشش خود را برای کسب سهمیه خواهند کرد. تیم ملی روسیه پس از قهرمانی در لیگ ملت ها با تزریق بازیکنان جوان و ستاره هایش با تیم قدرتمند تری برابر ایران قرار خواهد گرفت اما ما نیز تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا سهمیه را به دست آوریم.

والیبالیست جوان تیم ملی درباره شانس حضورش در ترکیب تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک گفت: تمام کوشش خود را هم در تمرینات و هم در فرصت داده شده برای بازی خواهم کرد تا به تیم ملی یاری و بهترین عملکرد را برای کشورم داشته باشم. همه ما سرباز تیم ملی هستیم و باید به تیم ملی خدمت کنیم.

علی اصغر مجرد در انتها درباره وضعیت مصدومیتش گفت: در اوایل ست دوم بازی برابر برزیل با بازیکن خودی برخورد و از ناحیه مچ پا دچار آسیب شدم. با گذشت 5 روز شرایط خوبی دارم. در روزهای ابتدایی کمی پایم ورم داشت اما حال ورم خوابیده و می توانم به راحتی راه بروم. با هماهنگی هایی که با افروزی، پزشک تیم دارم درمان را پیگیری تا با سلامت کامل در اردوهای ملی شرکت کنم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2262

به "اشتباهات فاحش داوری مانع صعودمان شد، کار سختی در روسیه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات فاحش داوری مانع صعودمان شد، کار سختی در روسیه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید