اولیایی: استقلال سرمایه های زیادی برای مربیگری دارد

به گزارش جعبه مهر، سید کاظم اولیایی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال گفت: این انتخاب را به فال نیک می گیرم و مطمئنم خانواده استقلال از سرمایه گذاری روی مجیدی و امثال مجیدی ها ضرر نمی کند.

اولیایی: استقلال سرمایه های زیادی برای مربیگری دارد

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های باشگاه استقلال در کنار کارخانه بازیکن سازی اش در تیم های پایه، معرفی مربیان فراوان از خانواده این باشگاه به جامعه فوتبال است. نگاهی گذرا به نام مربیان شاغل در لیگ برتر و لیگ یک این ادعای مرا ثابت می نماید. از قلعه نویی و منصوریان گرفته تا فکری، پاشازاده، سامره، دین محمدی، اکبرپورها، قربانی و خیلی از مربیان دیگر که همه از خانواده استقلال هستند.

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: ما در گذشته هم به افرادی از خانواده خودمان برای اولین بار فرصت مربیگری دادیم که از این موضوع ضرر نکردیم. یادمان باشد صمد مرفاوی برای اولین بار در همین استقلال سرمربی شد. پرویز مظلومی هم همینطور و فرهاد مجیدی هم می تواند یکی از همین ها باشد.

اولیایی بیان داشت: وقتی بنده در دهه هفتاد مدیرعامل باشگاه برق تهران بودم برای اولین بار به امیر قلعه نویی حکم سرمربیگری دادم و اعتماد من به قلعه نویی باعث شد او تبدیل به پر افتخار ترین مربی لیگ برتر گردد. یا علیرضا منصوریان هم برای اولین بار توسط بنده به عنوان سرمربی مشغول به کار شد که این نشان از نگرش بنده به اعتماد به مربیان جوان دارد.

کارشناس فوتبال توضیح داد: به جز امثال مظلومی، مرفاوی، قلعه نویی، منصوریان، دین محمدی، سامره، قربانی، فکری، مجیدی و خیلی های دیگر که از خانواده استقلال به جرگه مربیان پیوسته اند، از بازیکنان پیشین این باشگاه خیلی های دیگر هستند که این پتانسیل را دارند و ارزش سرمایه گذاری برای مربیگری را دارند.

وی توضیح داد: امیدوارم همانطور که در گذشته به مرفاوی ها، مظلومی ها، رضا حسن زاده، سامره ها، قلعه نویی ها، منصوریان ها، فکری ها و... اعتماد شد تا فوتبال امروز ما دارای مربیان جوان و خوبی باشد، مدیرانی باشند که باز هم به این سرمایه های جوان اعتماد نمایند. نفراتی مثل سیاوش اکبرپور، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، میلاد میداودی، امیر حسین صادقی، آرش برهانی و خیلی های دیگر که سرمایه های مربیگری در سال های آینده باشند.

مدیرعامل پیشین باشگاه گفت: بهتر است فرهاد مجیدی خودش از باشگاه بخواهد کمیته ای فنی به همراه یک مدیر فنی انتخاب و معرفی شوند تا پشتوانه خوبی برای راهنمایی تیم استقلال داشته باشد و راستا موفقیت او هموارتر گردد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4499

به "اولیایی: استقلال سرمایه های زیادی برای مربیگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیایی: استقلال سرمایه های زیادی برای مربیگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید