اکبرپور: شفر آلمانی بود اما دیسیپلین نداشت، نمی توانیم قضاوت خاصی در خصوص استراماچونی داشته باشیم

به گزارش جعبه مهر، علیرضا اکبرپور، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که در خصوص گزینه ایتالیایی این باشگاه برای راهنمایی آبی پوشان، نمی توان قضاوت خاصی داشته باشیم.

اکبرپور: شفر آلمانی بود اما دیسیپلین نداشت، نمی توانیم قضاوت خاصی در خصوص استراماچونی داشته باشیم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

علیرضا اکبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مذاکره باشگاه استقلال با آندره استراماچونی و اینکه آیا این مربی گزینه ایده آلی برای آبی پوشان محسوب می گردد یا خیر، گفت: به خاطر شرایط خاصی که در ایران وجود دارد، مربیان خارجی برای حضور در فوتبال ایران به سختی تصمیم می گیرند. با این حال باشگاه استقلال برای راضی کردن طرفداران درصدد است تا بهترین انتخاب را انجام دهد و امیدواریم که همین طور هم باشد.

وی ادامه داد: ما آشنایی زیادی هم با سبک استراماچونی نداریم و نمی توانیم از حالا در مورد این مربی قضاوت خاصی داشته باشیم، اما امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برای استقلال رخ دهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد وینفرد شفر در این باشگاه توضیح داد: شفر در مجموع عملکرد خوبی نداشت. او در اوایل حضورش در استقلال توانست تا حدودی شرایط را تغییر دهد، اما بعدها تیم را رها کرد و در فصل نقل وانتقالات هم در ایران نبود. مسئله منفی دیگر، تغییرات زیادی بود که این مربی در ترکیب ایجاد می کرد و همین موضوع بارها استقلال را با مشکل روبرو کرد. شفر یک مربی آلمانی بود که نظم آلمانی ها زبانزد است، اما او دیسیپلین نداشت.

اکبرپور در مورد اینکه بعضی معتقدند فرهاد مجیدی باید به عنوان سرمربی استقلال در فصل آینده انتخاب گردد، اعلام کرد: مجیدی بازیکن بزرگی بود و من با فرهاد همبازی بودم. او در چند بازی هم که راهنمایی استقلال را بر عهده داشت عملکرد خوبی داشت، از بازیکنان در پست های خودشان استفاده کرد و نظم و انضباط را در تیم ایجاد کرد. مجیدی با اطمینان گفته است که می تواند از عهده سرمربیگری استقلال بربیاید و من هم اعتقاد دارم که فرهاد مربی بزرگی خواهد شد. البته اینکه در نهایت چه کسی سرمربی استقلال می گردد، به تصمیم باشگاه ربط دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1858

به "اکبرپور: شفر آلمانی بود اما دیسیپلین نداشت، نمی توانیم قضاوت خاصی در خصوص استراماچونی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: شفر آلمانی بود اما دیسیپلین نداشت، نمی توانیم قضاوت خاصی در خصوص استراماچونی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید