این گلدان ها خانه شما را دیدنی می نمایند

به گزارش جعبه مهر، گلدان های آویز، طبیعت را در آسمان خانه شما به ارمغان می آورند و این روزها هواداران بسیار زیادی پیدا نموده اند.

این گلدان ها خانه شما را دیدنی می نمایند

در این مطلب از خبرنگاران به معرفی ایده های استفاده از گلدان های آویز در منزل می پردازیم. با این ایده ها طبیعت را به راحتی و زیبایی در خانه خود مهمان کنید.

آویزهای مکرومه ای در دکوراسیون داخلی منزل

این نوع آویزهای دست ساز که با مکرومه بافی ایجاد می شوند، از گذشته رواج داشته اند. آن ها آویزهایی مجذوب نماینده و متفاوت برای نگهداری گیاهان خانگی شما هستند. استفاده از مجموعه ای از گلدان آویز یا یک گلدان تک آویز در حمام، آشپزخانه یا نشیمن، به فضای شما رنگ و تازگی می دهد.

گلدان های آویز برای نرده و حفاظ تراس

یکی از ایده های استفاده از گلدان های آویز در منزل این است که اگر حتی حیاطی کوچک دارید که دارای نرده، حفاظ یا دیواره است، با افزودن گلدان های آویز به آن ها مجذوب نمایندهیت و کاربری بیشتری بدهید. با اندکی طناب و چند گلدان پلاستیکی هم شکل، به راحتی می توانید مجموعه ای مانند تصویر ایجاد کنید. با این روش مکان مناسبی برای گیاهان کوچک تر فراهم می شود و هم چنین مقدار گیاهان حیاط زیبای منزل تان دو برابر می شود.

نرده معلق از سقف برای نگهداری گلدان های آویز

با آویزان کردن یک نرده چوبی کهنه بر بالای کانتر اپن آشپزخانه، نه تنها می توانید قابلمه ها و ماهی تابه ها را آویز کنید، بلکه مکان مناسبی برای آویزان کردن گلدان های زیبای شما نیز هست. گیاهان رونده ای مثل پوتوس ها نه تنها در این نمایش تماشایی بسیار می درخشند بلکه هوای خانه شما را نیز به خوبی تصفیه می نمایند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب چه پرده ای مناسب خانه های کوچک است؟ سر بزنید.

گلدان های آویز برعکس

این بار خلاف همواره عمل کنید و گلدان های خود را برعکس آویزان کنید. در هر فضای خانه می توانید از این ایده استفاده نمایید. گیاه اسطوخودوس در سرویس بهداشتی جایگزینی طبیعی برای دستگاه تهویه هوا است و مجموعه این گلدان های آویز برعکس بر روی بالکن یا تراس شما سقفی زیبا خلق می نماید.

گلدان های آویز بر روی دیوار بالکن و تراس

اگر بالکن یا تراس کوچکی دارید که فضای کف آن محدود است، گلدان های آویز برترین راه چاره برای آوردن سبزینگی به فضای باز شما است. مقدار گلدانی که برای این کار انتخاب می کنید، بستگی به فضای در دسترس شما دارد، اما یک گلدان باریک و طویل می تواند گزینه مناسبی برای نمایش یک ردیف از گیاهان زیبا بر روی دیوار بالکن یا تراس شما باشد، در حالی که فضای کوچک آن را نیز زیادی اشغال نمی نماید. گیاهان را طوری ردیف کنید که گیاهان آویز در بخش پایین تر قرار گیرند و گیاهان ایستاده در بخش بالاتر.

گلدان های آویز از داربست تزیینی فضای باز

اگر برای فضای باز منزل یا ویلای خود یک داربست تزیینی ساخته اید، برترین مکان برای آویزان کردن گلدان های شما است. انتخاب گلدان های رنگی مختلف و بالا و پایین آویزان کردن آن ها، چیدمان شاد و مفرحی بر فراز این فضا خلق می نماید که چشم هرکسی را به خود جلب می نماید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 5 تغییر کوچک در دکور خانه که آن را شیک تر خواهد نمود! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11177

به "این گلدان ها خانه شما را دیدنی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گلدان ها خانه شما را دیدنی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید