باشگاه میلان: اینزاگی به کارش ادامه می دهد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: با وجود شکست خانگی روسونری مقابل لاتزیو و حذف از جام حذفی ایتالیا، باشگاه میلان اظهار داشت که سرمربی این تیم به کار خود ادامه خواهد داد.

باشگاه میلان: اینزاگی به کارش ادامه می دهد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، دومین شکست متوالی میلان برابر لاتزیوی 10 نفره در چهار روز که این تیم را در خانه سرافکنده و از گردونه رقابت های جام حذفی ایتالیا حذف کرد، وضعیت روسونری را که در ابتدای هفته هم در سری A با نتیجه 3 بر یک به لاتزیو باخته بود، بحرانی تر از قبل کرد.

شکست خانگی میلان برابر لاتزیو در جام حذفی بدان معناست که این تیم برای کسب جواز حضور در رقابت های اروپایی فصل آینده راهی ندارد جز اینکه لیگ را در پنج رده نخست به خاتمه برساند، اتفاقی که رخ دادن آن با توجه به وضعیت فعلی روسونری (رده یازدهم جدول) بعید به نظر می رسد.

با این حال میلانی ها بلافاصله پس از شکست تیم شان در سن سیرو به وسیله شبکه تلویزیونی خود اعلام کردند که اینزاگی به فعالیتش به عنوان سرمربی روسونری ادامه خواهد داد. این تصمیم از سوی باشگاه میلان، پس از تماس تلفنی میان سیلویو برلوسکونی، مالک و آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه، اتخاذ شد.

باخت قرمز و مشکی پوشان شهر میلان در خانه برابر لاتزیو چهارمین شکست آنها در شش بازی شان در سال 2015 بوده است. میلان که در سال جدید میلادی تنها یک پیروزی کسب نموده، با ناپولی که در حال حاضر آخرین سهمیه کالچو در لیگ قهرمانان فصل آینده را در اختیار دارد 10 امتیاز و با رده پنجم که (آخرین سهمیه فوتبال ایتالیا در لیگ اروپای فصل آینده) هشت امتیاز فاصله دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3425

به "باشگاه میلان: اینزاگی به کارش ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه میلان: اینزاگی به کارش ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید