باورنکردنی: بیل گیتس و همسرش -ملیندا- بعد از 27 سال زندگی مشترک، در حال جدایی از هم هستند!

به گزارش جعبه مهر، روز گذشته بیل گیتس در توییتر خود بیان کرد که در حال جدایی از همسرش -ملیندا فرنچ گیتس- است. این دو 27 سال زندگی مشترک داشتند.

باورنکردنی: بیل گیتس و همسرش -ملیندا- بعد از 27 سال زندگی مشترک، در حال جدایی از هم هستند!

در عین حال اعلام شده که این دو همچنان کوشش های خیرخواهانه خود را در بنیادشان، در کنار هم ادامه خواهند داد و در زمینه بهبود شرایط آموزش، برابری جنسیتی و مراقبت های بهداشتی، خواهند کوشید.

دیروز بیل و ملیندا در توییتی که به صورت مشترک نوشته بودند و در حساب توییتر بیل گیتس منتشر شد، اعلام کردند که:

بعد از تفکر و اندیشه بسیار و اقدامات زیاد در روابطمان؛ تصمیم گرفته ایم که به ازدواجمان، خاتمه بدهیم.

آنها نوشتند که:

در طی 27 سال گذشته، ما 3 فرزند فوق العاده عظیم کردیم و بنیادی تاسیس کردیم که در همه جهان در پی توانمند کردم مردم برای رسیدن به سلامت و زندگی بارور است. ما همچنان به هدفمان باور داریم و به کارمان در بنیاد ادامه خواهیم داد، ولی دیگر تصور نمی کنیم که به عنوان یک زوج در مرحله بعدی زندگی مان بتوانیم در کنار هم باشیم. ما درخواست می کنیم که به حریم خصوصی مان در شرایطی که در تکاپوی رسیدن به زندگی نو هستیم، احترام گذاشته گردد.

بیل گیتس، یکی از مشهورترین آدم های زمین است و حتی آدم هایی که اهل فناوری نیستند، می دانند که او در سال 1975 به همراه پل الن مایکروسافت را تاسیس کرد. بیل گیتس تا سال 2000 رئیس مایکروسافت بود. بعد از سال 2000 او شرکت را به استیو بالمر سپرد و خودش به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره و معمار اصلی بخش نرم افزار فعالیت کرد.

در سال 2008، او دیگر به صورت روزانه در شرکت فعالیت نمی نماید و زمان بیشتری را برای کار در بنیاد خیریه خود کنار گذاشت.

سال پیش، گیتس حتی از از هئیت مدیره مایکروسافت هم کنار گرفت تا در جهانی درگیر کرونا، باز هم زمان بیشتری برای کار در بنیادش داشته باشد. بیل گیتس و ملیندا بنیادشان را در سال 2000 تاسیس نموده بودند.

ملیندا گیتس هم زمانی در مایکروسافت کار می کرد و مدیریت بخش محصولاتی مانند دانشنامه Encarta را برعهده داشت.

بیل و ملیندا در سال 1987 با هم آشنا داشتند و بعد چند ماه بیل گیتس از ملیندا درخواست ازدواج کرد.

ملیندا در جایی گفته بود که منافع و مضرات را ازدواج را روی تابلوسیاه برای خودش فهرست بندی نموده بود! به هر حال آنها در سال 1994 با هم ازدواج کردند و مراسمشان در هاوایی برگزار گردید.

هنوز معین نیست که در پی جدایی، از نظر مالی چه رخ خواهد داد. بیل گیتس در حال حاضر 1.37 درصد سهام مایکروسافت را دارد که ارزشی حدود 26 میلیارد دلار دارد. این زوج، مثل وارن بافت در یک برنامه خیرخواهانه عضو بودند که بر اساس آن می بایست بیش از نیمی از ثروت خود را اهدا می کردند.

آنها در یک بازه زمانی تصمیم گرفته بودند که 20 میلیارد دلار از سهام شرکت را صرف بنیادشان نمایند. در حال حاضر بنیاید آنها 51 میلیارد دلار دارایی دارد و یکی از ثروتمندترین بنیادهای جهان محسوب می گردد.

در مستندی که نت فلیکس در سال 2019 با عنوان درون مغز گیتس منتشر نموده بود، بیل گیتس اشاره نموده بود که ملیندا، شریک زندگی همتای خودش بوده. افکاری شبیه خودش دارد، خوش بین و دارای نگاه مثبت است و به دانش علاقه دارد. گیتس گفته بود که ملیندا حتی در رباطه با مردم، از خودش بهتر است. ولی در زمینه دانش ایمنی شناسی، میزان علاقه اش اندکی کمتر است.

در سال 2015 بیل گیتس به مسائل مربوط به انرژی علاقه مند شده بود و شرکت فرعی تاسیس نموده بود که هدفش کوشش برای کاهش تغییرات مخرب اقلیمی بود. میلیندا هم فعالیت های در زمینه برابری جنسیتی را آغاز نموده بود.

حتی تا روز عشاق یا ولنتاین سال 2020 همه چیز این زوج، رویایی به نظر می رسید. بیل گیتس در اینستاگرام خود در این زمان عکسی منتشر می کرد که او را دست در دست ملیندا نشان می داد و در کپشن نوشته بود در زندگی اش نی توانسته شریکی بهتر از ملیندا پیدا کند!

بیل گیتس در این سال ها، عادت داشت که هر سال مقاله ای در خصوص کارهای بنیاد خیریه اش در طی یک سال، منتشر کند. در آخرین نوشته او از شرایط همه گیری جهانی کرونا نالیده بود و این شاید به صورت محوی به شرایط سخت این زوج هم اشاره می کرد:

برای ما، روزها با نشست های ویدئویی محو، اخبار هشداردهنده و غذاهایی که با فر مایکرو ویو گرم می شوند، سپری می شوند.

در حال حاضر بیل گیتس، چهارمین فرد ثروتمند جهانست و پشت سر جف بزوس، برنارد آرونولت از شرکت LVMH و ایلان ماسک قرار گرفته است.

خبر جدایی این زوج رؤیایی، 2 سال بعد از یک جدایی جنجالی دیگر، یعنی جدایی بزوس از همسرش -مک کنزی- اعلام می گردد.

گرچه این زوج درخواست نموده اند که به حریم خصوصی شان احترام گذاشته گردد و به عبارتی در خصوص دلیل جدایی آنها کنجکاوی نگردد، اما مسلما جلوی برآورد نشریات و خبرنگارها را نمی گردد گرفت.

منطقی است که فکر کنیم که افکار و روحیات آدم ها با گذشت زمان، تغییر می نماید و یک زوج ایده آل ممکن است، دیگر به جای همراهی ممکن است، دل آزار و تضعیف نماینده هم باشند. اما از سوی دیگر جلوی شایعات را هم نمی گردد گرفت: آیا پای فرد دیگری در بین بوده؟!

البته گیک ها شاید چیز دیگری به ذهنشان برسد: آیا بیل گیتس حس می نموده که بیش از حد در شرکت خیریه اش غرق شده و به جهانل تکرار سال های خوش گذشته در مایکروسافت بوده؟

آیا شرایط کرونا، جدایی این دو از هم را تسهیل ننموده است؟

شاید هم آنها در اختصاص دادن وقت برای خانواده و در خانه ماندن، تنبلی نموده بودند و همین مقدمه جدایی شان شده؟

از سوی دیگر تکلیف تقسیم ثروت آنها چه می گردد؟ عملا آنها بر سر همه چیز توافق نموده اند؟ چقدر از ثروت بیل گیتس به ملیندا خواهد رسید؟

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10134

به "باورنکردنی: بیل گیتس و همسرش -ملیندا- بعد از 27 سال زندگی مشترک، در حال جدایی از هم هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باورنکردنی: بیل گیتس و همسرش -ملیندا- بعد از 27 سال زندگی مشترک، در حال جدایی از هم هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید