بایدن همچنان نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات 2020

به گزارش جعبه مهر، یک نظرسنجی جدید نشان می دهد معاون دولت سابق آمریکا در رقابت رو در رو با هریک از نامزدهای دیگر حزب دموکرات برای انتخابات 2020، پیروز خواهد بود.

بایدن همچنان نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات 2020

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که تنها چند هفته تا شروع مناظرات انتخاباتی حزب دموکرات برای مشخص نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا باقی مانده، نتیجه یک نظرسنجی تازه نشان می دهد در میان نامزدهای پرشمار حزب دموکرات ، جو بایدن معاون دولت سابق آمریکا بیشترین بخت را برای پیروزی در این رقابت داخلی دارد.

به نوشته پایگاه خبری ووکس، در این نظرسنجی که توسط شرکت اچلون اینسایت انجام شده، 38 درصد از شرکت نمایندگان گفته اند در میان نامزدهای حزب دموکرات، بایدن گزینه مد نظر آن هاست.

در این نظرسنجی، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و نامزد شکست خورده رقابت های سال 2016 هم رأی 16درصد از شرکت نمایندگان را به دست آورده است. پیت بوته جج، الیزابت وارن، بت اوروک و کاملا هریس هم در رده های بعدی این نظرسنجی قرار دارند.

بر اساس این نظرسنجی، بایدن در رقابت رو در رو با هریک از نامزدهای دموکرات هم پیروز شده است. 39درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سؤال که اگر دو نامزد نهایی حزب دموکرات بایدن و سندرز باشند، کدامیک را انتخاب می نمایند، گفته اند قطعا بایدن. 22 درصد دیگر هم گفته اند احتمالا به او رأی می دهد. در مقابل تنها 14 درصد گفته اند که قطعا به سندر رأی می دهند.

تاکنون 23 سیاستمدار دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 نامزد شده اند. بر اساس قوانین حزب، این افراد باید در انتخابات درون حزبی با یکدیگر رقابت نمایند تا نهایتا یک نفر به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات 2020 رو در روی نامزد حزب جمهوری خواه که احتمالا دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا باشد، انتخاب گردد.

ق

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1843

به "بایدن همچنان نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن همچنان نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید