با دست خالی به فینال رسیدیم، کاشیما حرفه ای تر از پرسپولیس بود

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، شایان مصلح پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: از اینکه نتوانستیم جام را به طرفداران تقدیم کنیم بسیار متأسفم. ما روزهای بسیار سختی را گذراندیم. بازی های پی در پی و نبود بازیکنان باعث شد خستگی بر ما غلبه کند.

با دست خالی به فینال رسیدیم، کاشیما حرفه ای تر از پرسپولیس بود

وی اضافه نمود: همه مردم ایران، شرایط پرسپولیس را می دانند. تیمی که دو سال در لیگ نتوانسته به دلیل محرومیت بازیکنی جذب کند، کار بسیار بزرگی انجام داد که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد.

مصلح در ادامه اعلام کرد: شرمسار طرفداران شدیم که نتوانستیم جام را به آنها هدیه کنیم. ما هرآنچه در توان داشتیم برای موفقیت و قهرمانی به کار بستیم اما باید بپذیریم کاشیما حرفه ای تر از ما بود. بازیکنان گرانقیمتی داشت و همین مسئله باعث قهرمانی این تیم شد.

مدافع پرسپولیس در ادامه اضافه نمود: ما لیگ برتر را در پیش رو داریم. مطمئنا با آغاز نیم فصل دوم و جذب بازیکنان جدید، پرسپولیس پرقدرت تر از گذشته خواهد شد و می توانیم با حمایت طرفدارانمان دوباره به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم.

وی در انتها و در خصوص وضعیت محمد انصاری گفت: متأسفانه همه بازیکنان برای او ناراحت هستند. او آنقدر کوشش کرد و برای پرسپولیس زحمت کشید و خستگی باعث شد که چنین شرایطی برای او به وجود بیاید و ما امیدواریم او مشکل خاصی نداشته باشد و هرچه زودتر به تمرینات تیم اضافه گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 622

به "با دست خالی به فینال رسیدیم، کاشیما حرفه ای تر از پرسپولیس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دست خالی به فینال رسیدیم، کاشیما حرفه ای تر از پرسپولیس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید