برای دریافت میزبانی جام ملت های آسیا با فدراسیون همکاری جدی داریم

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، عبدالعزیز بن ترکی الفیصل وزیر ورزش عربستان در گفتگویی خاطرنشان کرد که هنوز زمان از سرگیری مسابقات ورزشی این کشور تعیین نیست و این موضوع در گرو تایید سازمان های دولتی از جمله وزارت بهداشت است.

برای دریافت میزبانی جام ملت های آسیا با فدراسیون همکاری جدی داریم

وی گفت: به خاطر شیوع کرونا، شرایط تعیین نیست اما در حال آنالیز همه مسائل هستیم و گزینه هایی برای به تعویق انداختن برخی از رویدادها داریم.

وزیر ورزش عربستان در مورد سرنوشت مسابقات لیگ فوتبال این کشور یادآور شد: دو گزینه داریم؛ ادامه مسابقات یا تعطیلی بازی ها. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به ما اعلام کردند که باشگاه ها برای آماده سازی به 6 هفته فرصت احتیاج دارند.

بن ترکی در بخشی از صحبت هایش درباره حمایت های وزارت ورزش از باشگاه های خاص تاکید نمود: ما با تمام باشگاه ها یکسان برخورد می کنیم. اگر مسئله ای برای هر باشگاهی پیش بیاید برای حل آن اقدام می کنیم. 53 پرونده برای باشگاه های لیگ حرفه ای و لیگ دسته اول وجود داشت که آنرا بستیم.

وی درباره تیم الاتحاد هم گفت: در روزهای گذشته پنج پرونده الاتحاد را که قدیمی اما حل نشده باقی مانده بود را بستیم.

وزیر ورزش عربستان با اشاره به بدهی برخی از باشگاه های این کشور، از کوشش برای پیدا کردن راهکاری برای حمایت از آنها و جلوگیری از اشتباهات گذشته صحبت کرد و شرح داد: باشگاه هایی وجود دارند که بدون حضور وکیل، میلیون ها ریال قرارداد امضا کردند اما امروز مدیرانشان تغییر نموده است. ما قصد دخالت در تصمیمات فنی باشگاه ها را نداریم. رسیدگی به این مسائل وظیفه هیات مدیره است نه وزارت ورزش.

بن ترکی ادامه داد: هر اقدامی از سوی رئیس باشگاه که پیامدهای اقتصادی و حقوقی برای آن باشگاه در پی داشته باشد، احتیاج به پاسخگویی دارد و این مدیران به طور مستقیم با کمیته مبارزه با فساد سر و کار خواهند داشت.

وزیر ورزش عربستان همچنین با تاکید بر اینکه سهمیه بازیکنان خارجی هر تیم در این کشور تغییر نمی نماید، درباره نام نویسی عربستان برای میزبانی جام ملت های فوتبال آسیا گفت: همکاری نزدیک و جدی با فدراسیون فوتبال برای دریافت میزبانی جام ملت های 2027 آسیا داریم. ما تصویر مثبتی در میزبانی هایمان نشان داده ایم که این شانس ما را برای میزبانی جام ملت ها تقویت می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6134

به "برای دریافت میزبانی جام ملت های آسیا با فدراسیون همکاری جدی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای دریافت میزبانی جام ملت های آسیا با فدراسیون همکاری جدی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید