برگزاری فم تور چادرشب بافی در روستای جهانی قاسم آباد

به گزارش جعبه مهر، معاون صنایع دستی گیلان از برگزاری دومین فم تور چادرشب بافی ویژه راهنمایان و فعالان گردشگری استان در روستای جهانی قاسم آباد رودسر اطلاع داد.

برگزاری فم تور چادرشب بافی در روستای جهانی قاسم آباد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان گیلان، فرزاد رشیدی روز دوشنبه 26 خردادماه 99 ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از بازدید کارگاه های چادرشب بافی روستای قاسم آباد که در قالب فم تور برگزار گردید، آشناسازی راهنمایان و فعالان توریستی گیلان با کارگاه ها و فروشگاه های چادرشب بافی برایبرگزاری تورهای تخصصی است.

او اضافه کرد: برگزاری این فم تور، نقش مؤثری در معرفی هر چه بیشتر چادرشب بافی و روستای جهانی قاسم آباد و افزایش بازدید مسافران داخلی و توریستان خارجی از کارگاه ها و فروشگاه های صنایعدستی گیلان خواهد داشت.

معاون صنایع دستی گیلان خاطرنشان کرد: فم تور،سفر رایگان و یا ارزانی است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تورگردانان، آژانس های هواپیمایی و ... به متخصصان صنعت توریستی مانند روزنامه نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم سازان و مشاوران سفر و ... ارائه می گردد.

او با بیان اینکه روستای قاسم آباد چابکسر از توابع رودسر در بهمن ماه امسال توسط شورای جهانی صنایعدستی با موضوع چادرشب بافی به ثبت جهانی رسید، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های غنی فرهنگی همچون لباس محلی قاسم آباد، چادرشب بافی و جاذبه های طبیعی کوشش می گردد تا از این ظرفیت ها برای جذب توریست و توسعه توریستی در استان استفاده گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6486

به "برگزاری فم تور چادرشب بافی در روستای جهانی قاسم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری فم تور چادرشب بافی در روستای جهانی قاسم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید