برگزاری نخستین کارگاه آموزشی فرآیند تدوین برنامه و بودجه سال 1400

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران-معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی فرآیندتدوین برنامه و بودجه سال 1400 شهرداری تبریز اطلاع داد.

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی فرآیند تدوین برنامه و بودجه سال 1400

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ مرتضی موحد نیا گفت: نخستین کارگاه­ آموزشی فرآیند تدوین برنامه و بودجه سال 1400 شهرداری تبریز برگزار گشت و برای تدوین نهایی بودجه سال آینده فرایند برگزاری این کارگاه ها ادامه دار خواهد بود.

وی افزود: کارگاه­های آموزشی فرآیند تدوین برنامه و بودجه سال 1400 شهرداری تبریز با هدف آشنایی کارشناسان ذی­ربط در تهیه و تدوین برنامه و بودجه در سطح مناطق، سازمانها و شرکت های تابعه برگزار می گردد.

موحد نیا توضیح داد: این کارگاه ها با مفاهیم فرایند انجام بودجه، منابع و مصارف، طبقه بندی عملیاتی، تعادل منابع و مصارف، نظام کدگذاری، قیمت تمام شده، تهیه و تبادل موافقت­نامه، ضوابط برآورد درآمد و هزینه­ها، آئین­نامه­های اقتصادی، اجرا، نظارت و کنترل برنامه و بودجه بر اساس آخرین دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور و انطباق آن با اهداف و راهبردهای میان مدت احکام برنامه پنجساله و چشم­انداز بلند مدت 12 ساله برگزار با رعایت پروتکل های بهداشتی می­گردد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز متذکر شد: کارگاه آموزشی فرآیندتدوین برنامه و بودجه سال 1400 شهرداری تبریز با همت دفتر برنامه و بودجه، دفتر تحول و نوسازی اداری و مرکز پژوهش­های شورا برگزار می گردد

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7914

به "برگزاری نخستین کارگاه آموزشی فرآیند تدوین برنامه و بودجه سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین کارگاه آموزشی فرآیند تدوین برنامه و بودجه سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید