بومی سازی و رقابت پذیری دو مزیت نسبی در تولیدات روابط عمومی های سازمان میراث فرهنگی

به گزارش جعبه مهر، چهارمین جلسه ستاد فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی در محل اداره کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با مشارکت کارشناسان روابط عمومی های تعدادی از ادارات کل میراث فرهنگی استان های مختلف کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

بومی سازی و رقابت پذیری دو مزیت نسبی در تولیدات روابط عمومی های سازمان میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این جلسه سرفصل های آموزشی با موضوع بومی سازی و رقابت پذیری در فراوریات روابط عمومی های ادارات و دستگاه های زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی، توسط محمد عرفانی مدیر فراوری و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما به وسیله ویدئو کنفرانس ارائه شد.

عرفانی در این جلسه آموزشی با اشاره به بهره گیری از روش های مدرن و مخاطب پسند در فراوری محتوا از بومی سازی به عنوان یک مزیت نسبی یاد کرد و گفت: توجه به بومی سازی در حوزه فراوری محتوا می تواند به عنوان یک مزیت نسبی ارزش آفرین باشد.

او ادامه داد: با توجه به گستره اقلیمی و پهناور بودن سرزمین مان، موضوع بومی سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند در انتقال پیغام به مخاطب تأثیرگذار باشد.

عرفانی توضیح داد: در فراوری محتوا، اصلی داریم به نام اصیل و بدیع بودن که توجه به این اصل می تواند در افزایش کیفیت آثار فراوریی روابط عمومی ها تأثیرگذار باشد.

این کارشناس فضای مجازی در بخش دیگری از صحبت های خود از رقابت پذیری به عنوان مزیت نسبی دیگر در فراوری آثار و محتوا نام برد و اضافه نمود: بعد از بومی سازی باید به سمت رقابت پذیری حرکت کنیم و با استفاده از این مزیت بتوانیم به ارتقای صندلی روابط عمومی و در نهایت سازمان متبوع خود یاری کنیم.

عرفانی در ادامه از روابط عمومی های هر دستگاه به عنوان بخش مهم آن دستگاه نام برد و اضافه نمود: توجه به صندلی روابط عمومی ها و نقش آن ها می تواند به ارتقای صندلی هر سازمان یاری کند چرا که روابط عمومی اصلی ترین بخش هر سازمان است.

او اعلام کرد: روابط عمومی باید بتواند فضا را رقابتی تعریف کند چرا که در فضای مجازی و رسانه ای اتفاقات بدیعی روی می دهد که توجه به این اتفاقات بدیع و استفاده از مزیت رقابت پذیری می تواند در رسیدن به اهداف و مأموریت های سازمانی به ما یاری کند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2075

به "بومی سازی و رقابت پذیری دو مزیت نسبی در تولیدات روابط عمومی های سازمان میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بومی سازی و رقابت پذیری دو مزیت نسبی در تولیدات روابط عمومی های سازمان میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید