تجربه های خوشمزه در رستوران های بمبئی

به گزارش جعبه مهر، بهترین رستوران های بمبئی در هند

غذاهای هند با ادویه های تند و معطر، رایحه های شیرین و تنوع گره خورده ا ند. بمبئی این کلانشهر هند، فرهنگ غذایی گسترده ای دارد از غذاهای سنتی گرفته تا مدرنترین غذاها را می توان در منوی رستوران های این شهر شلوغ پیدا کرد. یکی از بهترنی نکات سفر به این شهر هم غذاهای فوق العاده آن است که توریست ها را با رنج گسترده ای از انتخاب روبرو می نماید. با خبرنگاران همراه باشید و با تعدادی از رستوران های با کیفیت و مطمئن این شهر آشنا شوید:

تجربه های خوشمزه در رستوران های بمبئی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

رستوران بوردواک بای فلمبوینت (Boardwalk by Flamboyant)

رستوران فوق العاده زیبا در کنار ساحل که لذت غذا خوردن را دو چندان می نماید رستورانی که مانند گذرگاهی زیبا انسان را مسحور خود می کند. در کنار این فضای بسیار رمانتیک، رستوران بوردواک بای فلمبوینت غذاهایی از آسیا، شمال هند و ایتالیا دارد و در نتیجه می تواند چندین ذائقه متفاوت را راضی نگه دارد. طبق نظرات مردم و فیدبکی که از آنها گرفته شده است، سرویس دهی این رستوران هم بسیار قابل قبول است.

ساعات کار رستوران: هر روز از ساعت 11 صبح تا 10 شب

رستوران چهار فصل ایر (Aer - Four Seasons)

رستوران چهار فصل ایر روی بام هتل چهار فصل قرار گرفته است و از آنجا می توانید نمای بسیار زیبایی از تمام شهر و دریای عرب را ببینید. در این رستوران موسیقی زنده برگزار می گردد و فضای واقعا شادی دارد و همچنین می توان غذا را در فضای آزاد میل کرد. در تمام رستوران اینترنت بی سیم بصورت رایگان وجود دارد که البته با وجود شام مفصل و موسیقی زنده معمولا کسی از این ویژگی استفاده نمی نماید. منوی رستوران فور سیزن یا همان چهار فصل، شامل غذاهای اسپانیایی، ایتالیایی، اروپایی و لبنانی است.

ساعات کار رستوران: هر روز 5 بعدازظهر تا 1:30 شب

رستوران پاپایا (Pa Pa Ya)

غذا های با کیفیت و فضای و اتمسفر خوب، این رستوران را مورد توجه مردم قرار داده است. منوی رستوران پاپایا شامل غذاهای آسیایی است و برای گیاهخواران، غذایی در این منو وجود ندارد. سوشی های پاپایا در میان اهالی شهر بسیار معروف هستند.

ساعات کار: هر روز از 12 ظهر تا 11:30 شب

رستوران

فارزی کافه (Farzi Café)

فارزی کافه، همه نقاط مثبت یک کافه رستوران خوب را دارد. غذای لذیذ، دکوراسیون جذاب، فضای دلچسب، سرویس دهی خوب و موسیقی زنده از ویژگی های این رستوران پرطرفدار است. اگر برای چشیدن طعم غذاهای سنتی هند به این این شهر رفته اید، باید رستوران دیگری پیدا کنید چون در کافه فارزی فقط غذاهای مدرن هندی سرو می گردد.

ساعات کار: هر روز از 12 ظهر تا 1 شب

رستوران برمه برمه (Burma Burma)

برای چشیدن طعم اصیل، رستوران برمه برمه یکی از بهترین انتخابهاست. در این رستوران فرصت چشیدن غذای برمه ای را دارید و می توانید یکی از بهترین طعم غذاهای برمه ای را در برمه برمه امتحان کنید. برمه برمه اتمسفری آرام و دلپذیر دارد و سرویس دهی آن در بین تمام رستوران های شهر، زبانزد است. وجود کارکنانی بسیار خوش رو که با شکیبایی غذاها را به طور کامل شرح می دهند، توریست های زیادی را به این رستوران کشانده است. و یک خبر خوب برای گیاهخواران! برمه برمه یک رستوران گیاهی است و مختص گیاه خواران است. در این رستوران علاوه بر غذاهای برمه ای، غذاهای آسیایی هم سرو می گردد.

ساعات کار: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 2:45 بعد از ظهر، 7 عصر تا 11 شب

منبع: zomato.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3515

به "تجربه های خوشمزه در رستوران های بمبئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه های خوشمزه در رستوران های بمبئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید