تجهیز فرودگاه های انگلیس به فناوری تشخیص چهره

به گزارش جعبه مهر، نخست وزیر انگلستان، روز گذشته دستور داد تا همه فرودگاه های این کشور تا دسامبر 2022 میلادی مهلت دارند تا تجهیزات خود را به جدیدترین اسکنر بیومتریک تشخیص چهره ارتقا دهند.

تجهیز فرودگاه های انگلیس به فناوری تشخیص چهره

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلستان، روز گذشته هم زمان با سایر اظهارات خود دستور داد تا تمامی فرودگاه های انگلستان تا انتها 2022 میلادی فرصت خواهند داشت تجهیزات شناسایی مسافران خود را به جدیدترین اسکنرهای سه بعدی تشخیص چهره ارتقا دهند.

بر اساس گزارش رویترز، اسکنرهای تشخیص چهره و هویت مسافران در فرودگاه به متولیان فرودگاه های بین المللی که میزبان حجم زیادی از مسافران در روز هستند، اجازه می دهد تا با کمترین سرعت ممکن و بدون احتیاج به چک و بازرسی کردن گذرنامه مسافران و چهره آنان توسط ماموران فرودگاهی، هویت آن ها را شناسایی نمایند. این امر از ایجاد خطای انسانی و احتمال بروز مسائل و خطرات پس از آن پیشگیری خواهد نمود.

فناوری مذکور از سیستم ورود و خروج بیومتریک پشتیبانی می نماید و به وسیله دوربین های فوق پیشرفته و هوشمندی که در فواصل مختلف و در گیت ورودی فرودگاه نصب شده اند، به احراز هویت مسافران اقدام می نماید. کشورهای بسیاری هم اکنون در حال نصب و تجهیز فرودگاه های بین المللی خود به فناوری تشخیص هویت مسافران و اسکنرهای هوشمند هستند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2766

به "تجهیز فرودگاه های انگلیس به فناوری تشخیص چهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز فرودگاه های انگلیس به فناوری تشخیص چهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید