تداوم ممنوعیت تجمعات در نیمه شعبان در قم

به گزارش جعبه مهر، استاندار قم با اشاره به ممنوعیت تجمعات در نیمه شعبان از برگزاری جشن ها در استان قم به صورت غیرحضوری، مجازی و رسانه ملی خبر داد.

تداوم ممنوعیت تجمعات در نیمه شعبان در قم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، بهرام سرمست در سی و یکمین جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ویژه بیماری کرونا که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار گشت به برخی از مصوبات ستاد ملی کرونا اشاره و اظهار کرد: اجرای طرح های پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در قم که با همدلی قابل تقدیر مردم همراه بود، نقش زیادی در کنترل این بیماری در قم داشته است.

او از آگاهی و دانش عمومی مردم در اجرای دستورالعمل ها و مسائل بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و گفت: ضروری است تا صداوسیما، رسانه ها و دستگاه های ذی ربط درزمینهٔ آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم در این زمینه اقدام کنند.

استاندار قم بابیان اینکه عملکرد استان قم در سطح کشور بسیار خوب و مناسب بوده است، ادامه داد: این به معنی پایان بیماری کرونا نیست و مردم همچنان باید در خانه برای حفظ قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی جدیت داشته باشند و حتی الامکان مایحتاج خود را به صورت غیرحضوری و الکترونیک تهیه کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5622

به "تداوم ممنوعیت تجمعات در نیمه شعبان در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم ممنوعیت تجمعات در نیمه شعبان در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید