(تصوپر) تانک، شاسی بلند 9 میلیارد تومانی رضوانی
به گزارش جعبه مهر، رضوانی تحویل نسخه هیبریدی از شاسی بلند پرسروصدای تانک را آغاز کرد. این نسخه از تانک مثل شاسی، از نظر فنی نیز با جیپ رانگلر مشترک است و از همان پیشرانه متعلق به 4xe سود می برد. این پیشرانه شامل یک موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر و دو موتور برقی می شود.
به گزارش دیجیاتو، پیشرانه رضوانی تانک هیبریدی در مجموع 375 اسب بخار قدرت و 639 نیوتن متر گشتاور دارد. اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، باید بگوییم موتور 2 لیتری 270 اسب بخار قدرت تولید می کند. موتور برقی موجود روی محور جلو 44 اسب بخار و موتور برقی حاضر روی محور عقب 134 اسب بخار قدرت دارد. هر دوی این موتورها از طریق پک باتری 17 کیلووات ساعتی تغذیه می شوند. این باتری از نوع لیتیوم یونی است.
مالک اولین دستگاه از تانک هیبریدی رنگ نقره ای متالیک را برای آن انتخاب کرده است. تضاد این رنگ با رنگ مشکی رینگ ها و تایرهای حجیم همه جا رو، رضوانی تانک را مجذوب کننده تر از همیشه نشان می دهد.
در داخل کابین، رضوانی تانک هیبریدی تا حد زیادی به جیپ رانگلر وفادار به جای مانده و شباهت انکارناپذیری با آن دارد. البته در این بین رضوانی سعی کرده با استفاده از چرم ناپای عسلی و تزئینات با کیفیت تر، کمی محصول خود را متمایزتر از رانگلر کند.
قیمت رضوانی تانک هیبریدی
رضوانی تانک هیبریدی حامل برچسب قیمتی 183500 دلار (حدود 9 میلیارد تومانی) است. نگاهی به سایت اصلی کمپانی حکایت از آن دارد قیمت تانک از 175 هزار دلار شروع می شود. در صورت انتخاب پیشرانه هیبریدی که یک آپشن به شمار میرود، 8500 دلار دیگر به این رقم اضافه می شود.
با چنین رقمی باید گفت تانک هیبریدی نسبت به نسخه 707 اسب بخاری مجهز به موتور هلکت خیلی قیمت کمتری دارد و 75 هزار دلار از آن ارزان تر است. این نسخه در مقایسه با نسخه 1000 اسب بخاری مجهز به موتور داج دیمن نیز 95 هزار دلار هزینه کمتری به مشتری تحمیل می کند.
منبع: فرارو