تفاهم نامه فدراسیون قایقرانی ایران و عمان امضا می گردد

به گزارش جعبه مهر، طی دیدار دو جانبه رئیس فدراسیون قایقرانی ایران و عمان توافقات گسترده ای برای افزایش همکاری دو کشور در توسعه قایقرانی شکل گرفت.

تفاهم نامه فدراسیون قایقرانی ایران و عمان امضا می گردد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی ایران، علیرضا سهربیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران و رشید الکیندی رئیس فدراسیون قایقرانی عمان طی دیدار و گفت و گویی برای افزایش همکاری های دو کشور در قایقرانی رایزنی کردند.

در این دیدار توافقات گسترده ای برای توسعه قایقرانی ایجاد شد و قرار است به زودی تفاهم نامه همکاری ایران و عمان در عرصه قایقرانی به امضا برسد.

در این دیدار روسای فدراسیون قایقرانی ایران و عمان بر پتانسیل و توانایی های موجود در دو کشور تاکید کردند و مقرر شد عمان فعالیت های خود برای توسعه بادبانی کشورمان را شروع کند و ایران نیز در توسعه بخش روئینگ و کانوئینگ که به تازگی در عمان فعالیتش را شروع نموده به این کشور یاری کند.

همچنین قرار است ورزشکاران بادبانی ایران برای حضور در دوره های دانش افزایی راهی عمان شوند و ورزشکاران روئینگ و کانوئینگ عمان نیز به کشورمان سفر نمایند.

با پیشنهاد علیرضا سهرابیان، فدراسیون عمان می تواند مربیان خود را برای تقویت دانش فنی در بخش روئینگ و کانوئینگ به ایران اعزام کند و مربیان بادبانی کشورمان نیز در عمان حضور داشته باشند.

محور توافق های دو طرف قرار است طی یک تفاهم نامه رسمی به امضا برسد تا همکاری دو جانبه قایقرانی ایران و عمان گسترش پیدا کند.

رشید الکیندی رئیس فدراسیون قایقرانی عمان همچنین گفت که هر دو فدراسیون می توانند تفاهم نامه را در اختیار وزارت ورزش ایران و عمان قرار دهند تا در صورت توافق، تفاهم نامه ورزشی بین دو کشور به امضا برسد و هیئتی ورزشی با سفر به ایران یا عمان رایزنی های خود برای گسترش همکاری های ورزشی دو کشور را شروع نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2943

به "تفاهم نامه فدراسیون قایقرانی ایران و عمان امضا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه فدراسیون قایقرانی ایران و عمان امضا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید